5

تحویل۸ دستگاه مولد اضطراری برق به امور برق غرب مازندران

  • کد خبر : 24178
  • 20 اردیبهشت 1399 - 16:12
تحویل۸ دستگاه مولد اضطراری برق به امور برق غرب مازندران
درراستاي اجراي سياست هاي كميته دائمي پدافند غيرعامل كشور مبني بر تامين برق اضطراري مراكز حياتي ، حساس، مهم و ضروري به مولدهاي اضطراري برق و با هدف پيشگيري از هرگونه وقفه در ارايه خدمات عمومي در زمان بحران تعداد 8 دستگاه مولد اضطراري خريداري و به امورهاي هشتگانه تحويل شد.

درراستای تامین برق پایدار در مواقع بحران،۸دستگاه مولدهای اضطراری برق خریداری و به امورهای هشتگانه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران،مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این مطلب گفت: درراستای اجرای سیاست های کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور مبنی بر تامین برق اضطراری مراکز حیاتی ، حساس، مهم و ضروری به مولدهای اضطراری برق و با هدف پیشگیری از هرگونه وقفه در ارایه خدمات عمومی در زمان بحران تعداد ۸ دستگاه مولد اضطراری خریداری و به امورهای هشتگانه تحویل شد.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24178

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.