2

تحویل ۲۹ پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی

  • کد خبر : 90615
  • 02 آذر 1401 - 14:20
تحویل ۲۹ پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی
"مهدی دادگر" طی مراسمی که با حضور نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بشرویه و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته 450 پنل خورشیدی بین عشایر استان خراسان‌جنوبی با اعتباری بیش از 5 میلیارد و 341 میلیون تومان توزیع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: در راستای خدمت‌رسانی به عشایر شهرستان بشرویه و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار این شهرستان، تعداد ۲۹ پنل خورشیدی قابل حمل با اعتباری بیش از ۳۴۴ میلیون تومان به عشایر این منطقه تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌ر‌سانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی دادگر” طی مراسمی که با حضور نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بشرویه و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته ۴۵۰ پنل خورشیدی بین عشایر استان خراسان‌جنوبی با اعتباری بیش از ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان توزیع شد.
وی ادامه داد: هزینه تمام شده هر پنل خورشیدی ۱۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است که ۱۰ درصد هزینه آن از عشایر و مابقی از محل عوارض برق بودجه سال ۱۴۰۰ تامین شده است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهور مبنی بر اهتمام همه دستگاه‌ها در رفع محرومیت مناطق کمتر توسعه یافته در کشور و استان اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۹۹ نیز تعداد ۱۲۰۰ پنل خورشیدی در بین عشایر سراسر استان به منظور برخورداری آن‌ها از نعمت روشنایی توزیع شد.
وی همچنین از برنامه‌ریزی ادامه این طرح در سال ۱۴۰۱ خبر داد و ادامه داد: با اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته مرحله بعدی این طرح جهادی و بزرگ با توزیع ۳۰۰ دستگاه پنل خورشیدی در استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=90615
  • نویسنده : علی رفیعی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌ر‌سانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.