4

تحویل ۷۴ دستگاه سامانه قابل حمل برق خورشیدی به عشایر شهرستان زیرکوه

  • کد خبر : 55652
  • 10 مرداد 1400 - 14:48
تحویل ۷۴ دستگاه سامانه قابل حمل برق خورشیدی به عشایر شهرستان زیرکوه
"مهدی دادگر" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه در فاز نخست 1200 دستگاه سامانه‌ خورشیدی قابل حمل برای خانوارهای عشایری به استان اختصاص یافته است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت دریافت سهمیه فاز دوم نیز در دست پیگیری است. 

در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های زیرکوه و قاینات، فرماندار زیرکوه و جمعی از مسئولان، هشت دستگاه سامانه قابل حمل برق خورشیدی به نمایندگی از عشایر شهرستان زیرکوه در روستای گزخت این شهرستان تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی دادگر” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه در فاز نخست ۱۲۰۰ دستگاه سامانه‌ خورشیدی قابل حمل برای خانوارهای عشایری به استان اختصاص یافته است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت دریافت سهمیه فاز دوم نیز در دست پیگیری است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: برای خرید سامانه قابل حمل برق خورشیدی ۱۱ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان اختصاص یافته که ۱۰ میلیارد و ۵۹۴ میلیون تومان سهم شرکت توانیر است.
دادگر با بیان اینکه در مجموع ۶ هزار و ۳۷۵ دستگاه در ۱۱ استان کشور توزیع شده است، تصریح کرد: با اجرای کامل این طرح ۱۲۰۰ خانوار عشایری از مزایای این سامانه‌ها و برق خورشیدی در این استان بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: سهم آورده خانوار عشایری در این طرح یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
گفتنی است، توزیع سامانه‌های قابل حمل خورشیدی عشایر به تعداد ۲۳۱ دستگاه در شهرستان طبس و تعداد ۲۱ دستگاه در شهرستان سربیشه انجام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=55652
  • نویسنده : علی رفیعی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.