6
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

تخصیص ۱۳۶۰ میلیارد ریال برای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان

  • کد خبر : 48066
  • 02 اردیبهشت 1400 - 22:45
تخصیص ۱۳۶۰ میلیارد ریال برای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان
«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از مجموع این منابع، 282 میلیارد ریال از محل منابع عمومی، 334 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی و 750 میلیارد ریال نیز توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای طرح بزرگ ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان از سال ۹۳ تا کنون بیش از ۱۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از مجموع این منابع، ۲۸۲ میلیارد ریال از محل منابع عمومی، ۳۳۴ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی و ۷۵۰ میلیارد ریال نیز توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر زنجان ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز جهت تکمیل شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مورد نیاز است.
وی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زنجان با ۴۱۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خود در افق طرح قادر به تولید ۲۷ میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده در سال است که می‌توان این میزان پساب را در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی استان استفاده کرد.

 

نیروگاهیان

جزءقاسمی ادامه داد: هم اکنون تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان با احداث ۳۵۹ کیلومتر شبکه جمع آوری، ۲۹۵ هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است که در صورت تامین اعتبار میزان شبکه جمع آوری احداث شده به ۷۵۹ کیلومتر خواهد رسید.
وی گفت: از سال ۹۳ تا کنون ۸۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه فاضلاب در شهر زنجان انجام و وارد مدار بهره برداری شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زنجان به عنوان یک طرح ماندگار، با تکنولوژی بالا و خدمات ارزشمند یکی از ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای استان زنجان است و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب در روستاها جزو اهداف شرکت آب و فاضلاب برای گام بعدی به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=48066
  • نویسنده : مهدی کلانتری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.