6

ترانس جایگزین در مسیر انتقال به سیستان و بلوچستان/ بهبود نوسان ولتاژ با همکاری مردم و مدیریت مصرف در استان

  • کد خبر : 27812
  • 07 تیر 1399 - 12:30
ترانس جایگزین در مسیر انتقال به سیستان و بلوچستان/ بهبود نوسان ولتاژ با همکاری مردم و مدیریت مصرف در استان
"علیرضا پرنده مطلق"  افزود: پس از خروج ترانس، برق تمامی مشترکان منطقه از طریق خطوط فوق توزیع وصل و تمامی خاموشی‌ها برطرف شد، هرچند این موضوع باعث بروز افت ولتاژهایی در چند روز اول در منطقه شد، اما با همراهی معتمدان منطقه، همکاری مردم صبور این مناطق و مدیریت مصرف صورت گرفته نوسانات ولتاژ به‌شدت کاهش یافته و در بیشتر مناطق به‌طور کل از بین رفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکل افت ولتاژ برق در شهرستان‌های فنوج، اسپکه، مسکوتان و لاشار به‌دلیل نقص فنی ترانس ایستگاه برق اسپکه گفت: هم اکنون ترانس جایگزین جهت نصب و بهره‌برداری در مسیر انتقال به منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا پرنده مطلق”  افزود: پس از خروج ترانس، برق تمامی مشترکان منطقه از طریق خطوط فوق توزیع وصل و تمامی خاموشی‌ها برطرف شد، هرچند این موضوع باعث بروز افت ولتاژهایی در چند روز اول در منطقه شد، اما با همراهی معتمدان منطقه، همکاری مردم صبور این مناطق و مدیریت مصرف صورت گرفته نوسانات ولتاژ به‌شدت کاهش یافته و در بیشتر مناطق به‌طور کل از بین رفت.

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پست‌های برق پرواز، دهک، سیرکان و ۲ واحد نیروگاهی ۲۵ مگاواتی شهرستان سراوان در سال جاری کمک شایانی به پایداری شبکه برق استان کرده است، ادامه داد: احداث پست ۲۳۰ کیلووات در منطقه فنوج و خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت زاهدان به بم از طرح‌های در دست اقدام بوده که امید است تا پایان تیرماه سال جاری در مدار بهره‌برداری قرار گیرند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به احداث بزرگ‌ترین مزرعه بادی کشور در منطقه میل نادر گفت: این مزرعه بادی یکی از مهم‌ترین طرح‌های صنعت برق در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است که افتتاح و بهره‌برداری این طرح کمک شایانی به تولید برق درکشور و استان خواهد کرد.
پرنده مطلق با اشاره به افزایش مصرف برق در فصل گرما بر اهمیت مدیریت مصرف برق تاکید کرد و خواستار مشارکت و همیاری بیشتر مردم در جهت استفاده صحیح و بهینه از انرژی برق شد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه معتمدان و ریش سفیدان استان خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان تمامی امکانات و تجهیزات خود را در جهت تامین برق پایدار برای تمامی مشترکان سطح استان و رضایت مردم عزیز به‌کار خواهد گرفت، اما جهت عبور موفق و بدون خاموشی در زمان پیک بار نیازمند همراهی و همکاری تک تک هم استانی‌های صبور و عزیز هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27812

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.