6

ترس از ویروس کرونا باز هم قیمت نفت را پایین آورد

  • کد خبر : 18102
  • 28 بهمن 1398 - 11:29
ترس از ویروس کرونا باز هم قیمت نفت را پایین آورد

ترس از ویروس کرونا باز هم قیمت نفت را پایین آورد قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت ۴ و ۵۱ دقیقه امروز (دوشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) به ۵۶ دلار و ۹۹ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا به ۵۱ دلار و ۹۲ سنت رسید.   بیشتر بخوانید ترس از ویروس کرونا باز هم قیمت نفت […]

ترس از ویروس کرونا باز هم قیمت نفت را پایین آورد
قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت ۴ و ۵۱ دقیقه امروز (دوشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) به ۵۶ دلار و ۹۹ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا به ۵۱ دلار و ۹۲ سنت رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شانا، قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت در روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) ۵۷ دلار و ۳۲ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۵۲ دلار و ۵ سنت بود.

قیمت نفت امروز کاهش یافت، زیرا سرمایه‌گذاران در انتظار داده‌های اقتصادی منطقه آسیا هستند که قرار است این هفته منتشر شود و نشانه‌هایی درباره تأثیر ویروس کرونا بر تقاضای نفت، در بر خواهد داشت.

مؤسسه کپتال ایکنامیکس اعلام کرد: توجه به مجموعه‌ای از آمارهای اقتصادی ماه فوریه، به‌ویژه آمارهای منطقه آسیا، معطوف خواهد بود، زیرا این آمارها نشانه‌ای زودهنگام از چگونگی تأثیر ویروس کرونا بر زنجیره عرضه تولیدی در جهان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18102

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.