1

تسریع در ایجاد انشعابات برق وآب سایت ۳۶ هکتاری پردیسان

  • کد خبر : 133980
  • 31 خرداد 1403 - 11:25
تسریع در ایجاد انشعابات برق وآب سایت ۳۶ هکتاری پردیسان
مدیر منطقه سه شهرداری همدان به همراه معاون عمرانی فرماندار، مدیر آبفای شهرستان همدان و مدیران نواحی یک و2 امور برق همدان به منظور تسریع در ایجاد انشعابات برق و آب در سایت 36 هکتاری پردیسان، از این محل بازدید کردند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از همدان پیام، مدیر منطقه سه شهرداری همدان به همراه معاون عمرانی فرماندار، مدیر آبفای شهرستان همدان و مدیران نواحی یک و۲ امور برق همدان به منظور تسریع در ایجاد انشعابات برق و آب در سایت ۳۶ هکتاری پردیسان، از این محل بازدید کردند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان ضمن تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در نقاط مختلف به‌ویژه حاشیه‌شهر گفت: سایت ۳۶ هکتاری به لحاظ کارکرد‌های مختلف شهری از جایگاه خاصی برای این منطقه برخوردار است.

محمدرضا فیضی‌منش از آمادگی شهرداری برای مرتفع کردن مشکلات انشعابات در این سایت خبر داد و گفت: همکاری و تعامل بین ارگان‌های مختلف به رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.

در ادامه مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان بر رفع مشکلات در چهارچوب قانون و موانع اجرای انشعابات تأکید کردند.
 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133980

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.