2

تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب

  • کد خبر : 13698
  • 19 دی 1398 - 0:35
تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب

تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از شرکت گاز استان کرمانشاه خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرپرست […]

تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب
سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در بازدید از شرکت گاز استان کرمانشاه خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گازایران طی بازدید از شرکت گاز استان کرمانشاه و دیدار با استاندار و فرمانداران شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب، مشکلات و موانع پیش رو پروژه‌های گازرسانی به شهرستان‌های مذکور را بررسی و دستورات لازم در راستای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها را ابلاغ کرد.

سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : طی جلسه مشترک سرپرست مدیریت گازرسانی با حضور فرمانداران شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب درخصوص پروژه‌های شهرستان گیلانغرب از جمله محور بیگ رضایی، باسکله، گور سفید و دشت دیره مقرر شد مشکلات معارضین مسیر پروژه‌ها توسط فرمانداری مربوطه پیگیری و رفع معارض شود و شرکت گاز استان نسبت به تسریع در گازرسانی به روستا‌های محور‌های فوق اقدام کند و همچنین تمهیدات و هماهنگی‌های لازم از سوی فرمانداری با بنیاد مسکن جهت مرتفع کردن مشکلات خانوار‌هایی که خارج از طرح هادی هستند صورت گیرد.

او گفت: درخصوص پروژه‌های شهرستان سرپل ذهاب، گازرسانی به محور دشت ذهاب باتوجه به معارضین موجود در راستای تسریع درانجام پروژه مشکلات معارضین و تحصیل اراضی با محوریت فرمانداری مرتفع و همچنین درخصوص تسریع درانجام باقیمانده روستا‌های محور قلعه شاهین و محور بریموند و باقیمانده پروژه بند «ق» نیز ضمن پیگیری از طریق گاز استان، همکاری لازم ازطریق شهرداری نسبت به ارائه مجوزات لازم و پیگیری رفع معارضین پروژه توسط فرمانداری شهرستان بعمل آید.

شهبازی افزود:

همچنین فرمانداران شهرستان‌های مربوطه در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان موافقت کردند نسبت به واگذاری زمین رایگان به شرکت گاز استان جهت احداث ساختمان اداری اقدام کنند.

او گفت: در حال حاضر جهت شهرستان گیلانغرب و سرپل ذهاب گازرسانی به ۱۴۸ روستا در قالب ۱۰ پکیج توسط پیمانکاران در دست اجرا و از پیشرفت قابل توجهی برخوردار هستند.

این مقام مسئول گفت: در ادامه، سرپرست مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ضمن برگزاری جلسه با فرماندارکرمانشاه و بخشداران حوزه در محل فرمانداری، در خصوص مشکلات گازرسانی در شهرستان کرمانشاه بخش‌های سرفیروزآباد، کوزران، قره سو و… بررسی و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد از طریق فرمانداری مشکلات معارضین مربوطه مرتفع واز طریق شرکت گاز استان نسبت به تسریع دراجرای پروژه‌های مذکور اهتمام ویژه بعمل آید.

او افزود: در حال حاضر، در شهرستان کرمانشاه، گازرسانی به ۱۷۰ روستا در قالب ۶ پکیج توسط پیمانکاران در دست اجرا و از پیشرفت قابل توجهی نیز برخوردار است .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13698

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.