0

تشریح گزارش عملکرد ۳۳ ماهه دولت سیزدهم در شبکه تلویزیونی استان مرکزی

  • کد خبر : 134949
  • 13 تیر 1403 - 10:57
تشریح گزارش عملکرد ۳۳ ماهه دولت سیزدهم در شبکه تلویزیونی استان مرکزی
مديرعامل شركت برق منطقه‌اي باختر با حضور در برنامه «پرسش» شبكه تلويزيوني آفتاب استان مركزي با هدف بيان عملكرد ۳۳ ماهه دولت سيزدهم به پرسش‌هاي مجري برنامه در‌خصوص برنامه‌هاي مديريت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روزنامه اقتصادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با حضور در برنامه «پرسش» شبکه تلویزیونی آفتاب استان مرکزی با هدف بیان عملکرد ۳۳ ماهه دولت سیزدهم به پرسش‌های مجری برنامه در‌خصوص برنامه‌های مدیریت مصرف بهینه انرژی الکتریکی، وظایف و عملکرد شرکت برق منطقه‌ای باختر پرداخت.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای باختر، «مجتبی داودآبادی» در جریان حضور در برنامه تلویزیونی پرسش در شبکه استان مرکزی، با اشاره به اینکه وظیفه اصلی برق منطقه‌ای باختر، انتقال و تامین انرژی الکتریکی است، اظهار کرد: استان‌های مرکزی، همدان و لرستان تحت پوشش این شرکت بوده و تقریبا وسعت جغرافیایی این سه استان ۷۷ هزار کیلومتر مربع است. وی با بیان اینکه در برق منطقه‌ای، انرژی از مبادی تولید ازجمله نیروگاه‌ها یا شرکت‌های همسایه و مجاور دریافت و درنهایت دو کار با این انرژی انجام می‌شود، افزود: ۴۳ صنعت سنگین در این منطقه وجود دارد که مصرف بالایی دارند که انرژی، مستقیما برای مصرف تحویل آنها داده می‌شود، همچنین بخشی از انرژی نیز تحویل شرکت‌های توزیع این سه استان می‌شود و این شرکت‌ها انرژی را به مصرف‌کننده می‌رسانند. داودآبادی ادامه داد: در این مدت ۳۳ ماه عمر دولت سیزدهم ۲۱۶۲ کیلومتر خط انتقال و فوق توزیع و نزدیک به ۲۰ هزار مگاولت آمپر به ظرفیت پست‌های انتقال و فوق توزیع و ۱۲۷ مورد بهبود شبکه در کشور احداث شده است که حدودا نزدیک به ۴۸ همت اعتبار هزینه شده است. وی در ادامه گفت: در حوزه استان مرکزی ۱۰ ایستگاه فشار قوی بزرگ و ۵ پروژه بزرگ خط به میزان ۳۳۰ مگاولت آمپر به ظرفیت پست‌های فشار قوی این استان در دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان احداث شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134949

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.