3
توسط معاون وزیر نیرو و نائب رئیس و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت نیرو صورت گرفت؛

تشریح تکالیف اختصاصی وزارت نیرو در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

  • کد خبر : 126392
  • 05 فروردین 1403 - 9:17
تشریح تکالیف اختصاصی وزارت نیرو در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
مریم کارگرنجفی" معاون سرمایه انسانی تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو و نائب رئیس و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت نیرو به تشریح تکالیف اختصاصی

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، “مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو و نائب رئیس و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت نیرو به تشریح تکالیف اختصاصی وزارت نیرو در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت و گفت: ابلاغ بخشنامه تسری قانون جوانی جمعیت به شرکت‌های غیر دولتی توسط وزیر نیرو با تصویب در مجمع عمومی شرکت‌ها و ابلاغ بخشنامه مرخصی زایمان با دریافت حقوق کامل و فوق‌العاده‌ها برای همکاران خانم مشمول از جمله اقدامات است.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناورب اطلاعات وزیر نیرو به ریشه و شکل‌گیری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت و گفت: هشدارها و زنگ خطرها مرتبط با کاهش نرخ رشد جمعیت کشور از سال‌های گذشته به‌خصوص از سوی مقام معظم رهبری شنیده‌ایم که این هشدارها گاه در انبوه هیاهوهای دیگر روزمرگی‌ها برای مردم تکراری به نظر می‌رسد مردم در این موضوع باید همراهی و مشارکت و باورپذیری پیدا کند.

وی در ادامه افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مشتمل بر ۷۳ ماده و ۸۱ تبصره طبق اصل ۸۵ قانون اساسی تصویب شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت هفت سال در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ توسط رئیس‌جمهور به وزارتخانه‌ها ابلاغ شد که به مشوق‌های جمعیتی در آن پرداخته شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126392

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.