3

تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهور برای صنعت آب و برق در خوزستان/ ۳۴ طرح بزرگ آب و برق در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 101757
  • 07 اردیبهشت 1402 - 23:19
تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهور برای صنعت آب و برق در خوزستان/ ۳۴ طرح بزرگ آب و برق در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید
"علی اکبر محرابیان" گفت: امروز با حضور رئیس جمهور 34 طرح بزرگ آب و برق در استان خوزستان به مرحله بهره‌برداری رسید که از جمله آنها بخش گاز نیروگاه کلاس اف دوکوهه بود که نیروگاهی با راندمان بالا است و آخرین سطح فناوری نیروگاهی در جهان را به خودش اختصاص داده است.

وزیر نیرو در گفت و گوی زنده با بخش خبر شبکه یک سیما ضمن اشاره به اینکه در جریان سفر روز پنجشنبه هیئت دولت به استان خوزستان ۳۴ طرح بزرگ آب و برق به مرحله بهر‌ه‌برداری رسید، افزود: در جریان این سفر نیروگاه کلاس F دوکوهه که نیروگاهی با راندمان بالا و دارای آخرین سطح از فناوری نیروگاهی جهان است؛ مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی اکبر محرابیان” در گفت‌و‌گوی زنده با بخش خبر ساعت ۲۱ صدا و سیما گفت: امروز با حضور رئیس جمهور ۳۴ طرح بزرگ آب و برق در استان خوزستان به مرحله بهره‌برداری رسید که از جمله آنها بخش گاز نیروگاه کلاس اف دوکوهه بود که نیروگاهی با راندمان بالا است و آخرین سطح فناوری نیروگاهی در جهان را به خودش اختصاص داده است.

وی در ادامه افزود: در صنعت برق علاوه بر این نیروگاه ۲۶ طرح بزرگ نیروگاهی دیگر شامل پست‌های ۴۰۰ و ۲۳۰ و همچنین خطوط انتقال و طرح‌هایی در سطح توسعه شبکه به مرحله بهره‌برداری رسید.

محرابیان ادامه داد: همچنین در جریان این سفر طرح تصفیه‌خانه آب شوشتر از جمله طرح‌های مهمی بود که امروز به مرحله بهره‌برداری رسید.

 

 

نیروگاهیان

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در زمینه آبیاری و زهکشی اراضی کشاورزی نیز در دشت لالی یک طرح آبرسانی به مرحله بهره برداری رسید، اضافه کرد: از شروع دولت سیزدهم عملیات آبرسانی به بیش از ۱۷۰۰ روستا در استان خوزستان  انجام شده است که در جریان سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور به استان خوزستان نیز عملیات آبرسانی به ۱۷۵ روستای جدید مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=101757
  • نویسنده : رضا رحیمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.