3

تشکیل بازار برق و تأثیر آن بر عملکرد شرکتهای توزیع

  • کد خبر : 3366
  • 18 فروردین 1398 - 8:07
تشکیل بازار برق و تأثیر آن بر عملکرد شرکتهای توزیع

نویسندگان : حسین معرفی ، فرشید دانشور – شرکت توزیع نیروی برق هرمزگانﭼﻜﻴﺪﻩ : ﺩﺭ ﭘﻲ ﺣﺮﻛﺖ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺗﻤﺮﻛﺰﺯﺩﺍﺋﻲ ﻭ ﻛﺎﻫﺶ ﺗﺼﺪی ﮔﺮی ﺩﻭﻟﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻬﺎی ﺍﺧﻴﺮ، ﻟﺰﻭﻡ ﺗﺠﺪﻳﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ ﺩﺭ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺮﻕ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ یکی ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﻫﺎی ﻋﻤﺪﻩ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﺪ، ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻓﻀﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍی ﺭﻗﺎﺑﺖ ﺻﺤﻴﺢ ﻭ ﺳﺎﻟﻢ […]

نویسندگان : حسین معرفی ، فرشید دانشور – شرکت توزیع نیروی برق هرمزگانﭼﻜﻴﺪﻩ :

ﺩﺭ ﭘﻲ ﺣﺮﻛﺖ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺗﻤﺮﻛﺰﺯﺩﺍﺋﻲ ﻭ ﻛﺎﻫﺶ ﺗﺼﺪی ﮔﺮی ﺩﻭﻟﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻬﺎی ﺍﺧﻴﺮ، ﻟﺰﻭﻡ ﺗﺠﺪﻳﺪ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ ﺩﺭ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺮﻕ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ یکی ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﻫﺎی ﻋﻤﺪﻩ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﺪ، ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻓﻀﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍی ﺭﻗﺎﺑﺖ ﺻﺤﻴﺢ ﻭ ﺳﺎﻟﻢ ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺑﺮﻕ ﺑﻪ ﻋﻨـﻮﺍﻥ ﺣﻠﻘـﻪ ﺗﻜﻤﻴﻠﻲ ﺍﻳﻦ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﺮﻕ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺍﺟﺮﺍ ﺷﺪ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺩﺍﻣﻨﻪ ﻭﺳﻴﻊ ﺗﺄﺛﻴﺮﮔﺬﺍﺭی ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﺮﻕ ﺑﺮ ﺑﺨﺸﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺮﻕ، ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﺮﻕ ﻭ ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺧﺮﻳﺪﺍﺭﺍﻥ ﻋﻤﺪﻩ ﺑﺮﻕ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺑﺮﺭسی ﺷﺪﻩ ﻭ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﺮﻕ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮﺩ ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺗﻮﺯﻳﻊ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=3366

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.