4

تصفیه خانه آب جدیدالاحداث شهرستان سلماس به صورت آزمایشی در مدار بهره برداری قرار گرفت

  • کد خبر : 15718
  • 04 بهمن 1398 - 15:24
تصفیه خانه آب جدیدالاحداث شهرستان سلماس به صورت آزمایشی در مدار بهره برداری قرار گرفت

این پروژه جهت تامین آب شهرهای سلماس،تازه شهر و روستاهای همجوار و با افق طرح ۱۴۱۸ میباشد.   بیشتر بخوانید نیروگاه برق بندرعباس منشأ تولید گازهای سمی است/حل مشکل فاضلاب بندرعباس یک مطالبه ملی است تامین آب نیروگاه شهیدمفتح از پساب فاضلاب همدان زمینه صادرات برق به کشورهای همسایه فراهم شده است/ فراهم بودن فرصت‌های […]

این پروژه جهت تامین آب شهرهای سلماس،تازه شهر و روستاهای همجوار و با افق طرح ۱۴۱۸ میباشد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی،اسکندرپور معاون مهندسی و توسعه شرکت گفت :ظرفیت این پروژه ۵۷۵ لیتر بر ثانیه میباشد که آب خام مورد نیاز از سد زولا تامین میشود وظرفیت تامین آب مورد نیاز ۱۶۰۰۰۰ نفر را داراست.

اسکندر پور گفت : جهت انتقال آب خام از سد زولا به محل تصفیه خانه ۱۸ کیلومتر خط انتقال احداث شده است . او اضافه کرد : این پروژه دومین تصفیه خانه مدرن کشور بعد از تصفیه خانه مهاباد است که به روش D.A.F (شناور سازی با هوای فشرده به روش اختلاط، انعقاد و زلال سازی) احداث شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان افزود این پروژه به صورت B.O.T , و با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است .اسکندر پور اضافه کرد: جهت احداث خط انتقال ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و کشوری و برای احداث خود تصفیه خانه مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال به روش B.O.T با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است.

مقداد اسکندرپور اضافه کرد که نام این تصفیه خانه به نام شهید سپهبد سلیمانی مزین شده است.

فرماندار سلماس و چند تن از مسئولین شهری و استانی نیز در آئین بهره برادری این پروژه حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15718

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.