1
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

تصفیه خانه رامسر ۴۰۰ لیتر آب شرب را تامین می کند

  • کد خبر : 132751
  • 15 خرداد 1403 - 13:18
تصفیه خانه رامسر ۴۰۰ لیتر آب شرب را تامین می کند
بهزاد برادرزاده در بازدید استاندار از تصفیه خانه آب رامسر گفت: این تصفیه خانه با ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب مشترکین رامسر، کتالم و ساداتشهر را تأمین می‌کند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر، بهزاد برادرزاده در بازدید استاندار از تصفیه خانه آب رامسر گفت: این تصفیه خانه با ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب مشترکین رامسر، کتالم و ساداتشهر را تأمین می‌کند.

مدیرعامل آبفا مازندران هدف بازدید استاندار از تأسیسات آبرسانی استان را بررسی چگونگی وضعیت آب شرب مشترکین مازندران در ایام تعطیل و تابستان دانست و افزود: تصفیه خانه آب رامسر از سال ۹۵ وارد مدار بهره برداری شد.

وی گفت: هم اکنون این تصفیه خانه با ظرفیت ۴۰۰ لیتر در ثانیه، آب شرب بیش از ۲۵ هزار نفر از مشترکین شهرهای رامسر، کتالم و ساداتشهر را تأمین می‌کند.

برارزاده با اشاره به اجرای عملیات ارتقای کیفی این تصفیه خانه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال افزود: این عملیات شامل تعمیر کامل ژنراتورهای ازن زنی، سرویس کامل اکسیژن ساز، نصب تجهیزات تزریق کربن فعال، خرید و نصب ۱۲ دستگاه الکتروموتور و گیربکس همزن‌های حوضچه لخته سازی، تعمیر و تعویض پارشیالیژیشن باکس فیلترهای شنی، تعمیر و سرویس پمپ‌های و بلوئرهای بکواش فیلترهای شنی و نیز بهسازی و نصب همزن‌های مخازن مواد شیمیایی، سرویس دیزل ژنراتور و ترانس‌های ۲۰ کیلوولت، تعمیر و تعویض پمپ‌های تزریق مواد شیمیایی، رنگ آمیزی لوله‌های آب و هوا، خرید و نصب دوربین‌های امنیت است که درحال اجراست.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132751

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.