3

تصمیم جدید درباره پرداخت عوارض مشترکان برق

  • کد خبر : 12854
  • 10 دی 1398 - 15:40
تصمیم جدید درباره پرداخت عوارض مشترکان برق

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ گفت: در جلسات این کمیسیون مقرر شد که سال آینده ۲هزار و ۱۵۰میلیارد تومان از محل ۱۰درصد عوارض برق مشترکان برق به جز مشترکان روستایی، عشایری و چاه‌های کشاورزی اخذ شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، هادی قوامی، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ با […]

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ گفت: در جلسات این کمیسیون مقرر شد که سال آینده ۲هزار و ۱۵۰میلیارد تومان از محل ۱۰درصد عوارض برق مشترکان برق به جز مشترکان روستایی، عشایری و چاه‌های کشاورزی اخذ شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، هادی قوامی، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ با اشاره به مصوبه این کمیسیون در تبصره ۶ لایحه بودجه یادآور شد: براساس این مصوبه مقرر شد که سال آینده ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان از محل ۱۰ درصد عوارض برق مشترکان برق به جز مشترکان روستایی، عشایری و چاه‌های کشاورزی اخذ شده و برای برق‌رسانی در نقاط روستایی و تأمین هزینه انرژی‌های تجدید‌پذیر و پاک اختصاص یابد.

وی در مجلس از مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق در مورد معافیت خیرین مدرسه‌ساز از پرداخت انشعاب آب، برق و گاز در سال آینده خبر داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اضافه کرد: کمیسیون تلفیق در تبصره ۷ لایحه بودجه به دولت اجازه داد با توجه به اینکه قیمت تکلیفی به وزارت نیرو برای سد‌سازی و اجرای طرح‌های آب و فاضلاب باید اصل و سود آن به خزانه برگردد و همچنین، چون قیمت تکلیفی تفاوت زیادی را به شرکت‌های وزارت نیرو تحمیل می‌کند، قرار شد در سال ۹۹ مابه‌التفاوت آن را حساب کنند و بدهی وزارت نیرو به خزانه و معادل قیمت تکلیفی را محاسبه و به صورت جمعی خرجی تسویه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12854

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.