4

تعرفه آب، برق و گاز صنوف تولیدی با نرخ تولیدی محاسبه شود

  • کد خبر : 14188
  • 22 دی 1398 - 20:25
تعرفه آب، برق و گاز صنوف تولیدی با نرخ تولیدی محاسبه شود

رئیس سازمان صمت استان زنجان، گفت: تعرفه آب، برق و گاز صنوف تولیدی باید با نرخ تولیدی استان محاسبه و تعیین شود.   بیشتر بخوانید طرح ملی قبض سبز نقش مهمی در ارتقای خدمات رسانی به مشترکین دارد افزایش ۲۳درصدی تعرفه برق پرمصرف‌ها توضیحاتی در رابطه با تعرفه جدید فروش برق   نیروگاهیان به گزارش […]

رئیس سازمان صمت استان زنجان، گفت: تعرفه آب، برق و گاز صنوف تولیدی باید با نرخ تولیدی استان محاسبه و تعیین شود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل اتاق اصناف استان زنجان، با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ابتکار استاندار زنجان، در واحدهای تولیدی در بخش‌های تخصصی برگزار می‌شود، گفت: این امر باعث شده توفیقات خوبی در حوزه تولید استان ایجاد شود و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و حل می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان، افزود: طی سال جاری ۸۶۲ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شده که ۶۵۲ مصوبه اجرایی و ۲۰۴ مصوبه در حال پیگیری بوده و ۷۲ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است.

فغفوری ادامه داد: در ستاد تنظیم بازار برای اصناف و اقلام و کالاها مصوبات داریم ومباشران برای تامین کالاهای اساسی همکاری مناسبی را با استان ندارند.

وی تاکید کرد: شصت و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در اتاق اصناف برگزار می‌شود و در راستای حمایت از صنوف تولیدی باید تدابیری اتخاذ شود.

فغفوری با بیان اینکه باید تعرفه آب، برق و گاز صنوف تولیدی مانند نرخ تولیدی محاسبه و تعیین شود، ابراز کرد: در خصوص نحوه تعیین مالیات برای اقلام با نرخ مصوب مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان، گفت: مالیات محاسبه شده برای اقلام با نرخ مصوب باید بر اساس نرخ تعیین شده محاسبه شود و بر اساس قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار استان مالیات محاسبه شود.

فغفوری گفت: تنها مرجع نظارت و قیمت گذاری بر کالا و خدمات، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و قیمت اقلام در کمیته قیمت گذاری تعیین و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14188

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.