4

تعرفه برق مشترکان پرمصرف اصفهانی ۲۳ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 8428
  • 23 مهر 1398 - 10:57
تعرفه برق مشترکان پرمصرف اصفهانی ۲۳ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: اگر مشترکان الگوی مصرف را رعایت کنند فقط شامل ۷ درصد افزایش نرخ خواهند بود و اگر این میزان را رعایت نکنند نرخ پرداختی آنان ۲۳ درصد افزایش خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا پیرپیران امشب در جمع خبرنگاران درباره دغدغه […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: اگر مشترکان الگوی مصرف را رعایت کنند فقط شامل ۷ درصد افزایش نرخ خواهند بود و اگر این میزان را رعایت نکنند نرخ پرداختی آنان ۲۳ درصد افزایش خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا پیرپیران امشب در جمع خبرنگاران درباره دغدغه شهروندان پیرامون دریافت قبوض الکترونیکی برق اظهار داشت: شهروندان از طریق لینکی که در پیامک آنها درج شده قادر به مشاهده قبوض قبلی خواهند بود.

وی ادامه داد: فعال شدن درگاه پرداخت اینترنتی یکی از مزایای حذف قبوض کاغذی است و شهروندان به ساده‌ترین روش ممکن می‌توانند قبض برق خود را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان درباره سئوالات شهروندان مبنی بر چگونگی تغییر شماره دریافت پیامک به دنبال تغییر محل سکونت گفت: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۳۸۲۱ تماس گرفته و شماره تلفن جدید را اعلام کنند، همچنین ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۰۱۲۱ و مراجعه به سایت شرک توزیع برق شهرستان از دیگر روش‌های تغییر شماره تلفن دریافت پیامک قبض هست.

وی در پاسخ به این سئوال که با پیامکی شدن قبوض تعرفه‌ها افزایش یافته است یا خیر، گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه ۷ درصد افزایش نرخ برای همه تعرفه‌های مشترکان داشته‌ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8428

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.