6

تعطیلی و کاهش ساعات اداری بانک‌ها و ادارات خوزستان در هفته آینده

  • کد خبر : 29489
  • 03 مرداد 1399 - 12:21
تعطیلی و کاهش ساعات اداری بانک‌ها و ادارات خوزستان در هفته آینده
ادارات و بانک‌های خوزستان در روزهای (سه‌شنبه و چهارشنبه ۷ و ۸ مرداد) تعطیل و در روزهای (شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ مرداد) تا ساعت ۱۲ ظهر دایر و روز (دوشنبه ۶ مرداد) ساعت اداری در استان از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ خواهد بود.

با توجه به افزایش دمای هوا در خوزستان و جهت پیشگیری از قطعی برق، به دستور استاندار خوزستان تغییراتی در ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری شبستان از اهواز، با توجه به افزایش دما و رطوبت هوا در خوزستان و به منظور پیشگیری از قطعی برق در استان به دستور استاندار خوزستان تغییراتی در ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان صورت گرفت.

بر این اساس ادارات و بانک‌های خوزستان در روزهای (سه‌شنبه و چهارشنبه ۷ و ۸ مرداد) تعطیل و در روزهای (شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ مرداد) تا ساعت ۱۲ ظهر دایر و روز (دوشنبه ۶ مرداد) ساعت اداری در استان از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ خواهد بود.

نیروگاهیان

با توجه به گرمای هوا در شهرستان کارون، ادارات و بانک‌های این شهرستان در روز (شنبه ۴ مرداد) تعطیل است.

مراکز امدادی، تولیدی، عملیاتی، درمانی، اورژانس و آتش‌نشانی‌ها از این تصمیمات مستثنی هستند و بانک‌های استان نیز در روز (پنجشنبه ۹ مرداد) طبق روال عادی دایر خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29489

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.