5

تعمیرات شبکه برق شهرستان تنکابن با رویکرد پیشگیری و افزایش قابلیت اطمینان

  • کد خبر : 12419
  • 07 دی 1398 - 11:09
تعمیرات شبکه برق شهرستان تنکابن با رویکرد پیشگیری و افزایش قابلیت اطمینان

در شصت و ششمین مانور سال ۹۸ توزیع نیروی برق غرب مازندران، تعمیرات جهادی با رویکرد پیشگیری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه در شهرستان تنکابن انجام شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر،مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ضمن اشاره به انرژی برق به […]

در شصت و ششمین مانور سال ۹۸ توزیع نیروی برق غرب مازندران، تعمیرات جهادی با رویکرد پیشگیری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه در شهرستان تنکابن انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر،مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ضمن اشاره به انرژی برق به عنوان یک زیرساخت حیاتی و مهم در بحران ها گفت: بهسازی و تامین برق از مهم ترین رسالت های شرکت های توزیع برق است.

وی افزود:براین اساس مانور تعمیرات خط خزر کنار تا آهک چال در شهرستان تنکابن با حضور مهندس خدابخش پور رییس شورای هماهنگی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق استان مازندران و مسوولان شهرستانی و محلی ، به منظور به هنگام سازی و تقویت ظرفیت های مدیریتی و عملیاتی شرایط اضطرار با ماهیت تعمیرات شبکه، پیشگیری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فشار متوسط و ضعیف و پدافند غیر عامل ، برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مانور با بودجه پیش بینی شده دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و با تعداد ۱۴۰ نفر نیروی عملیاتی و نیروی پشتیبانی در قالب ۳۲ اکیپ اجرایی ، تعداد ۴۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین ، در ۸ محدوده ، به طول ۷۱ کیلومتر، حد فاصل محدوده خزرکنار تا آهک چال اجرا شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران مهم ترین دستاوردهای برگزاری این مانور را افزایش رضایتمندی مشترکان شهری، روستایی و واحدهای تولیدی، کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده فشار متوسط در شرایط نامساعد جوی ، محدود شدن خاموشی و رفع عیب احتمالی آسانتر، افزایش خطوط مانوری و استاندارد سازی شبکه، بالا بردن روحیه کار گروهی و افزایش سرعت عمل و پاسخگویی مناسب در برابر حوادث، کاهش تلفات برق و تامین برق پایدار با قابلیت اطمینان بالا برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12419

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.