2

تعمیرات اساسی پست GIS آلستوم در تهران انجام شد

  • کد خبر : 43052
  • 25 بهمن 1399 - 13:45
تعمیرات اساسی پست GIS آلستوم در تهران انجام شد
مدیر امور انتقال نیروی دو تهران: از جمله اقدامات انجام شده و در حال انجام سوئيچ‌گير 63 کیلوولت پست رسالت می‌توان به تعويض تمامي واشر و اورينگ‌ها، بازديد و بررسي تمامي قطعات و ارسال گزارش در صورت وجود معايب اساسي، تعويض كامل روغن هيدروليك و شستشوی تمامي مسيرهاي روغن اشاره کرد.

با استفاده از توانمندی‌های نیروهای متخصص داخلی و به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و افزایش طول عمر تجهیزات، تعمیرات اساسی سوئیچ‌گیر ۶۳ کیلوولت پست GIS (آلستوم) رسالت با همکاری امور انتقال نیروی دو تهران و شرکت متانیر با اعتباری حدود ۴۵۰ میلیون تومان به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجیدعبدالهی” با اشاره به دستاوردها و نتایج حاصل از اجرای این پروژه از جمله رفع کامل نشتی‌های مکرر تجهیزات GIS، بهره برداری بهینه و مطمئن از تجهیزات، افزایش قابلیت اطمینان در اینگونه پست‌ها و بروز رسانی اطلاعات لوازم یدکی پست‌های GIS آلستوم اظهار کرد: با توجه به بهره‌برداری از پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت GIS رسالت در سال ۱۳۶۶ و عدم تعمیرات اساسی پس از گذشت ۳۳ سال، جهت بهره‌برداری بهینه و مطمئن از تجهیزات و در نتیجه آن تداوم برق‌رسانی به مشترکان برق و نشتی‌های مکرر روغن جک‌های هیدرولیک و فرسوده شدن واشر مکانیزم‌های GIS و عدم دسترسی به لوازم یدکی شرکت سازنده (شرکت آلستوم)، توسط امور انتقال نیروی دو تهران تصمیم گرفته شد که با توجه به دانش شرکت‌های پیمانکار داخلی، نسبت به تعمیر اساسی کامل و بهینه سازی پست GIS رسالت اقدام شود.

 

 

نیروگاهیان

مدیر امور انتقال نیروی دو تهران در همین زمینه ادامه داد: از جمله اقدامات انجام شده و در حال انجام سوئیچ‌گیر ۶۳ کیلوولت پست رسالت می‌توان به تعویض تمامی واشر و اورینگ‌ها، بازدید و بررسی تمامی قطعات و ارسال گزارش در صورت وجود معایب اساسی، تعویض کامل روغن هیدرولیک و شستشوی تمامی مسیرهای روغن، تعویض شلنگ‌های هیدرولیک فرسوده، نشت‌یابی گاز SF6 کمپارت‌ها و رفع نشتی گاز در صورت وجود، رنگ آمیزی کامل مکانیزم بریکرها؛ نصب گیج (مانومتر) گاز روی تمامی کمپارت‌ها اشاره کرد.
این گزار می‌افزاید، به مجموعه‌ای از تجهیزات که عمل ارتباط فیدرهای مختلف را به باسبار و یا قسمت‌های مختلف باسبار را به یکدیگر و در یک سطح ولتاژ معین انجام می‌دهند، سوئیچ‌گیر گفته می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43052
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.