0

تعمیرات اساسی کمپرسورهای هوای فشرده نیروگاه شازند

  • کد خبر : 4925
  • 30 اردیبهشت 1398 - 21:40
تعمیرات اساسی کمپرسورهای هوای فشرده نیروگاه شازند

با برنامه‌ریزی های انجام شده و با تلاش و همت مضاعف تکنسین‌های تعمیرات مکانیک نیروگاه شازند، ۸ عدد از کمپرسورهای هوای فشرده واحدهای نیروگاه شازند همزمان با تعمیرات اساسی واحد شماره یک انجام شد. به گزارش روابط عمومی نیروگاه شازند- در این تعمیرات از سپریتوردرایرها و مخازن هوای سرویس و کنترل، بازدید به عمل آمد. همچنین سند […]

با برنامه‌ریزی های انجام شده و با تلاش و همت مضاعف تکنسین‌های تعمیرات مکانیک نیروگاه شازند، ۸ عدد از کمپرسورهای هوای فشرده واحدهای نیروگاه شازند همزمان با تعمیرات اساسی واحد شماره یک انجام شد.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه شازند- در این تعمیرات از سپریتوردرایرها و مخازن هوای سرویس و کنترل، بازدید به عمل آمد.

همچنین سند بلاست جداره داخلی سپریتور، شستشوی فیلترهای فلزی داخل مخزن، سرویس تمیزکاری و رنگ آمیزی لاین های ورودی به درایرها و مخازن هوای کنترل و سرویس از دیگر اقدامات انجام شده در این تعمیرات است.

در این مرحله از تعمیرات اساسی یکی از کارهای مهم در جلوگیری از خسارت به کلیه تجهیزات مرتبط با سیستم های هوای فشرده تعویض لاین ها و سند بلاست داخل سپریتورها بود.(شرکت تولید نیروی حرارتی)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=4925

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.