2
معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه خبر داد:

تعمیرات نیمه اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح همدان آغاز شد

  • کد خبر : 125087
  • 22 اسفند 1402 - 9:50
تعمیرات نیمه اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح همدان آغاز شد
معاون نگهداری و تعمیرات با اعلام این خبر گفت: تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره یک این نیروگاه طبق جدول زمان بندی آغاز شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولید برق شهید مفتح، معاون نگهداری و تعمیرات با اعلام این خبر گفت: تعمیرات نیمه اساسی واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره یک این نیروگاه طبق جدول زمان بندی آغاز شد.

مسعود جاویدانی با بیان جزییات این خبر تصریح کرد: در این دوره از فعالیت‌های تعمیراتی، بازدید از توربین و یاتاقان های این بخش، تعمیرات ولوهای اصلی توربین، نشتی یابی از هیترهای شماره سه، چهار، شش و هفت، چک، بازدید و نشتی یابی از رادیاتورهای برج خشک، بازدید از کندانسور و دیریتور، تعویض لوله های ری هیت ثانویه، بازدید و اورهال تجهیزات کوره، فن های بویلر، ایر هیترها، سوت بلاورها، مشعل ها و ایگنیتورها، تعویض سیفتی ولو درام، چک و بازرسی فن های خنک کن برج تر، بازدید و چک عملکردی سیستم های الکتریکی و ابزار دقیقی و انجام کالیبراسیون و تنظیمات مربوطه از مهمترین فعالیت های برنامه ریزی شده می باشد.

معاون نگهداری و تعمیرات بیان داشت: انجام این فعالیت ها توسط متخصصان داخل شرکت در بخشهای اصلی بویلر، توربین، تجهیزات عمومی، کارگاه، الکتریک، ابزار دقیق و با همکاری سایر بخش های فنی مطابق برنامه پیش می رود.

گفتنی است، هرساله به منظور افزایش پایداری واحدها و آمادگی برای تولید حداکثری در فصل تابستان سال آینده، برنامه ریزی برای انجام تعمیرات اساسی ، نیمه اساسی و دوره ای بر اساس ساعت کارکرد واحد ها انجام می گیرد و در صورت موافقت شبکه، انجام آنها طبق برنامه قبلی انجام می گیرد و در کنار فعالیت های پیشگیرانه فوق، انجام پرمیت های موکول به شات داون واحد ها نیز در بخش های مذکور از اقدامات این دوره از تعمیرات خواهد بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125087

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.