4

تعمیرات واحد ۳ بخاری نیروگاه شهیدرجایی آغاز شد

  • کد خبر : 115804
  • 17 آبان 1402 - 16:22
تعمیرات واحد ۳ بخاری نیروگاه شهیدرجایی آغاز شد
بهمن غنوی، معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهید رجایی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مطابق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده، واحد شماره سه بخاری سیکل‌ترکیبی برای انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای و کسب آمادگی تولید برق در پیک تابستان سال آینده از مدار تولید برق خارج شد.

واحد شماره سه بخاری نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهید رجایی به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات به منظور بازدید دوره‌ای از مدار تولید برق خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهمن غنوی، معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهید رجایی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مطابق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده، واحد شماره سه بخاری سیکل‌ترکیبی برای انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای و کسب آمادگی تولید برق در پیک تابستان سال آینده از مدار تولید برق خارج شد.

غنوی افزود: بازدید توربین و ژنراتور، بازدیداز والوهای اصلی توربین، بازدید الکتروموتورها، بازدید پمپ‌ها و فن‌های ۶.۶ کیلوولت و ۴۰۰ ولت، بازدید و دمونتاژ یاتاقان‌ها و… بخشی ازاقداماتی است که در جریان تعمیرات این واحد توسط متخصصان امور تعمیرات مکانیک نیروگاه انجام خواهد شد.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهید رجایی ادامه داد: در حوزه الکتریک و ابزاردقیق نیز متخصصان نیروگاه، بازدید و سرویس بریکرهای ۶/۶ کیلوولت، بازدید و تست کنترل ظرفیت باتری‌ها و شارژرهای ۱۲۵ولت و ۲۵ولت، سرویس ترانسفور ماتورها، تنظیم سیستم اطفای حریق و انجام تست‌های مربوطه برروی انواع تجهیزات الکتریکی و ابزاردقیقی را انجام خواهند داد.

 

 

نیروگاهیان

غنوی در پایان گفت: تعمیرات بازدید دوره‌ای واحد شماره سه بخاری، به مدت ۲۰ روز و توسط کارکنان تعمیرات سه‌گانه مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده‌گانه به انجام خواهد رسید.

در حال حاضر پنج واحد بخاری و گازی این نیروگاه در دست تعمیرات است که بر اساس برنامه تدوینی و در مجموع تا پایان اردیبهشت سال آینده، تعداد ۱۷ برنامه تعمیراتی به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=115804
  • نویسنده : امیرحسین ایرانخواه
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی مدیریت تولید برق شهید رجایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.