1
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد اعلام کرد؛

تعمیرات واحد BBC1 این شرکت به پایان رسید.

  • کد خبر : 133424
  • 24 خرداد 1403 - 9:27
تعمیرات واحد BBC1 این شرکت به پایان رسید.
مهندس اباذر دهقان پور مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی واحد شماره یک BBC با ظرفیت ۷۹ مگاوات به منظور آمادگی

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، مهندس اباذر دهقان پور مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی واحد شماره یک BBC با ظرفیت ۷۹ مگاوات به منظور آمادگی و تولید حداکثری قدرت اسمی با هدف پایداری در پیک تابستان ۱۴۰۳، و تلاش بی وقفه کلیه پرسنل پس از انجام موفقیت آمیز تعمیرات در تاریخ ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۳، و در ساعت ۲۰:۳۳ دقیقه با کسب اجازه از مرکز دیسپاچینگ ملی با شبکه سراسری تولید پارالل شد.
🔹مهندس دهقان پور افزود؛ بهره برداری ، تعمیرات و نگهداری از واحد های نیروگاه مشهد دارای پیچیدگی و چالش های متعددی نسبت به سایر نیروگاه های کشور است، و این موضوع با توجه به شرایط حیاتی برق کلان شهر مشهد نقش موثر و حساس این مجموعه را بیش از پیش حائز اهمیت می کند.
🔹مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد با اشاره به چالش های اقتصادی، تحریم های ظالمانه و مشکلات داخلی و خارجی، نقش کارگاه های جانبی مستقر در نیروگاه به منظور ساخت، تعمیر و بازسازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی را از اقدامات اثر گذار و اساسی در اجرای این پروژه دانست.
🔹وی ضمن تقدیر از همه کارکنان تلاشگر در اجرای پروژه تعمیرات واحد BBC1، تعمیرات این نیروگاه اظهار امیدواری کرد در پیک برق و تابستان پیش رو با تکیه بر تعهد، تجربه و تخصص ارزشمند این مجموعه شاهد تامین پایدار این انرژی حیاتی و تداوم خدمت رسانی صادقانه به مردم استان خراسان رضوی باشیم.

 تعمیرات واحد BBC1 این شرکت به پایان رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133424

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.