7

تعمیر روتور L.P. واحد سه بخار نیروگاه بندرعباس

  • کد خبر : 21520
  • 24 فروردین 1399 - 14:51
تعمیر روتور L.P. واحد سه بخار نیروگاه بندرعباس

روتور Lp توربین واحد۳ نیروگاه بندرعباس که پس از دمونتاژ توربین جهت انجام تعمیرات و تعویض پره به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ارسال گردیده بود، پس از انجام مراحل تعمیرات تحویل نیروگاه گردید. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، روتور Lp توربین واحد ۳ نیروگاه […]

روتور Lp توربین واحد۳ نیروگاه بندرعباس که پس از دمونتاژ توربین جهت انجام تعمیرات و تعویض پره به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ارسال گردیده بود، پس از انجام مراحل تعمیرات تحویل نیروگاه گردید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، روتور Lp توربین واحد ۳ نیروگاه بندرعباس که پس از دمونتاژ توربین جهت انجام تعمیرات و تعویض پره به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ارسال گردیده بود، پس از انجام مراحل تعمیرات شامل اکسید زدایی و انجام تست های غیر مخرب و مشخص شدن عیوب و همچنین ترمیم و تعویض همه پره های ردیف ۶ و انجام بالانس آن پس از تلاش بی وقفه پرسنل و کارشناسان توانمند نیروگاه در راستای بررسی و بازدیدهای فنی از مراحل تعمیر و با همت متخصصین شرکت تعمیرات نیروگاهی تعمیر و وارد نیروگاه بندرعباس گردید .

این عملیات با حذف اکسیدهای آهن یا رسوبات تشکیل شده روی پره های توربین، مانع از کاهش راندمان یا عدم تعادل در پره های توربین می گردد و نقش مهمی را در افزایش کارآیی و طول عمر این تجهیزات مهم برعهده دارد.

نیروگاهیان

خاطرنشان می سازد: با تلاش ایثارگرانه پرسنل خونگرم و با غیرت تعمیرات، بهره برداری و پشتیبانی و خدمات و…. که در سنگر نیروگاه مخلصانه در شرایط تحریم های ناعادلانه مشغول خدمت بوده و در راستای تعمیرات اساسی این واحد ،عملیات مونتاژ توربین را انجام می دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21520

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.