2

تعهدات شرکت برق نهاوند در اجرای پیاده راه سعدی انجام شده است

  • کد خبر : 15999
  • 06 بهمن 1398 - 14:36
تعهدات شرکت برق نهاوند در اجرای پیاده راه سعدی انجام شده است

مدیر توزیع برق نهاوند گفت: تعهدات شرکت توزیع برق نهاوند در اجرای پیاده راه سعدی به اتمام رسیده است.   بیشتر بخوانید برف راه ارتباطی ۳۰ روستای نهاوند را مسدود کرد ۱۱۴ پروژه برق‌رسانی در همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود شصت و یکمین جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان   […]

مدیر توزیع برق نهاوند گفت: تعهدات شرکت توزیع برق نهاوند در اجرای پیاده راه سعدی به اتمام رسیده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار مهر ،رضا شیر دره پیرامون وضعیت پیاده راه سعدی گفت: در اجرای پروژه پیاده راه سعدی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق هزینه شده است.

وی افزود: نصب ۳۱ اصله پایه فشار ضعیف، ۸ اصله پایه فشار متوسط، احداث ۲ هزار متر شبکه کابل خود نگهدار و جابجایی ۲ دستگاه پست هوایی و نصب ۳۲ دستگاه چراغ گازی ۱۵۰ واتی از جمله اقدامات اجرا شده در اجرای این پروژه بوده است.

مدیر توزیع برق نهاوند عنوان کرد: در زمان اجرای این اقدامات با توجه به تاکید بر اصل رعایت حقوق شهروندی و با توجه به اینکه مراکز اداری، بانک‌ها و تجاری در مرکز شهر و محل این پروژه قرار داشت، خاموشی‌ها در روزهای جمعه انجام شد تا مشکلاتی برای مردم رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعهدات شرکت برق در اجرای پیاده راه سعدی انجام و به اتمام رسیده است.

گفتنی است شهردار نهاوند پیش از این عدم اجرای تعهدات شرکت‌های خدمات رسان نهاوند را موجب طولانی شدن و تعویق در زمان بهره برداری پیاده راه عنوان کرده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15999

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.