5
در واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی انجام شد:

تعویض و بروزرسانی اینورترهای قدیمی

  • کد خبر : 109964
  • 24 مرداد 1402 - 21:42
تعویض و بروزرسانی اینورترهای قدیمی
حمیدرضا صفایی زاده مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی در این باره اظهار داشت: تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان امور تعمیرات الکتریک این نیروگاه، تعویض و بروزرسانی شد تا خللی در تولید برق این واحد ایجاد نشود .

اینورترهای واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی به منظور افزایش بهره وری و حفظ پایداری از سوی متخصصان تعمیرات، تعویض و بروزرسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حمیدرضا صفایی زاده مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی در این باره اظهار داشت: تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان امور تعمیرات الکتریک این نیروگاه، تعویض و بروزرسانی شد تا خللی در تولید برق این واحد ایجاد نشود .

صفایی زاده تصریح کرد: با گذشت دو دهه از فعالیت اینورترهای این واحد و جلوگیری از کاهش هزینه های تعمیراتی و افزایش قابلیت اطمینان از عملکرد تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری ، کارشناسان و تکنسین های این امور، اقدام به بررسی موضوع نموده و با شناسایی دقیق ایرادات و اشکالات وارد شده، تصمیم به تعویض و بروزرسانی این تجهیز گرفته شد.

صفایی زاده افزود: در فرآیند تعویض و بروزرسانی دستگاه های اینورتر، متخصصان تعمیرات الکتریک در ابتدا اقدام به جمع آوری کابل های ورودی و اتصال به تجهیز جدید نموده و سپس اقدام به راه اندازی وتست اینور تر های جدید نمودند.

 

 

نیروگاهیان

صفایی زاده در پایان بیان داشت: دستگاه اینورتر، وظیفه تامین تغذیه صفحات نمایشگر در اتاق فرمان، تامین تغذیه مدارفرمان های نمونه گیرهای شیمی و سایر را بر عهده دارد.

گفتنی است نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین با ۶ واحدگازی هر یک به ظرفیت۱۲۳/۴ و سه واحد بخارسیکل ترکیبی به ظرفیت ۱۰۰/۶ مگاوات جمعا به ظرفیت ۱۰۴۲ مگاوات، کمک بسزایی به شبکه سراسری می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=109964
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.