7
مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام خبر داد:

تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی ۲ روستای شهرستان چوار در استان ایلام

  • کد خبر : 40164
  • 18 دی 1399 - 16:55
تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی ۲ روستای شهرستان چوار در استان ایلام
«نورالله تیموری» با اعلام این خبر گفت: به منظور اصلاح خطوط فرسوده و قدیمی آبرسانی و جلوگیری از تلفات آب در شبکه توزیع، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این روستاها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام گفت: با اجرای ۵۶۰۰ متر شبکه آبرسانی در دو روستای “پاچم دهارون” و “گلزار هرکبود” شهرستان چوار مشکل آبی این روستاها حل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «نورالله تیموری» با اعلام این خبر گفت: به منظور اصلاح خطوط فرسوده و قدیمی آبرسانی و جلوگیری از تلفات آب در شبکه توزیع، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این روستاها در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این پروژه‌ها هم اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست، افزود: در روستای “پاچم دهارون” عملیات اصلاح شبکه با اجرای ۲۶۰۰ متر لوله گذاری از جنس پلی اتیلن در اقطار مختلف و با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در حال اجراست.

وی ادامه داد: همچنین روستای “گلزار هرکبود” خطوط فرسوده شبکه توزیع آب با اجرای ۳۰۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن سایز ۲۰، ۵۰، ۶۲، ۷۵، و ۹۰ میلی‌متری و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال تعویض و نوسازی شده است.

مدیرعامل آبفای استان ایلام یاد آور شد: با اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این دو روستا از توابع شهرستان چوار ایلام در مجموع ۱۹۳ انشعاب استاندارد سازی شد.
وی با بیان اینکه اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این دو روستا باعث افزایش فشار آب می‌شود، افزود: با اجرای این عملیات ضمن ارتقای خدمات، شاهد جلب رضایت مشترکان روستاهای مذکور از وضعیت آبرسانی هستیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40164
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.