2

تعویض ۹ دستگاه شیرخط محدوده کاظم‌آباد

  • کد خبر : 26827
  • 22 خرداد 1399 - 18:49
تعویض ۹ دستگاه شیرخط محدوده کاظم‌آباد
یادگاری گفت: باتوجه به اهمیت موضوع کاهش محدوده قطع آب در هنگام بروز حوادث و برای ایجاد پایداری در شبکه توزیع و رسیدگی به حوادث احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل محدوده قطع آب، تعویض این شیرها با برنامه‌ریزی مدون و طی چندین مرحله بازدید و مانور شیرهای قطع و وصل شبکه توسط نیروهای فنی و بهره‌برداری ناحیه یک آبفای منطقه یک انجام شد.

فرهاد یادگاری مدیر ناحیه یک شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران از تعویض و نصب ۹ دستگاه شیرخط و یک شیر کمرخط محدوده کاظم‌آباد در کم‌تر از سه ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازشرکت آب و فاضلاب تهران،یادگاری گفت: باتوجه به اهمیت موضوع کاهش محدوده قطع آب در هنگام بروز حوادث و برای ایجاد پایداری در شبکه توزیع و رسیدگی به حوادث احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل محدوده قطع آب، تعویض این شیرها با برنامه‌ریزی مدون و طی چندین مرحله بازدید و مانور شیرهای قطع و وصل شبکه توسط نیروهای فنی و بهره‌برداری ناحیه یک آبفای منطقه یک انجام شد.

نیروگاهیان

او افزود: در این عملیات، با مرئی‌کردن شیرخط ۱۵۰ میلی‌متری و نصب شیر کمرخط جدید ۱۵۰ میلی‌متری، محدوده‌ای با بیش از ۹۰۰۰ اشتراک فعال، به محدوده‌ای با کم‌ترین تعداد اشتراک تبدیل شد.

به گفته مدیر ناحیه یک شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران این اقدام، کوچک‌شدن محدوده آب قطعی در زمان حوادث احتمالی و هم‌چنین ایجاد امکان رسیدگی به حوادث در کم‌ترین زمان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26827

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.