2
باحضور معاون وزیر نیرو در حاشیه نمایشگاه و فن بازار صنعت برق

تفاهم‌نامه همکاری شرکت مادرتخصصی ساتکاب و پژوهشگاه نیرو امضا شد

  • کد خبر : 116818
  • 25 آبان 1402 - 2:26
تفاهم‌نامه همکاری شرکت مادرتخصصی ساتکاب و پژوهشگاه نیرو امضا شد
تفاهم نامه همکاری شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) و پژوهشگاه نیرو امروز(چهارشنبه) در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی این صنعت با موضوع تدوین و پیاده‌سازی روش‌ها و فرآیندهای همکاری‌های مشترک و ایجاد هم افزایی در جهت رشد و توسعه فناوری و زیست بوم نوآوری و مدیریت و هم رسانی تقاضا و عرضه فناوری در صنعت آب و برق کشور منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان مجید عمید پور، رئیس پژوهشگاه نیرو و داوود عابدی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) با حضور مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی،تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، تفاهم نامه همکاری شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) و پژوهشگاه نیرو امروز(چهارشنبه) در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی این صنعت با موضوع تدوین و پیاده‌سازی روش‌ها و فرآیندهای همکاری‌های مشترک و ایجاد هم افزایی در جهت رشد و توسعه فناوری و زیست بوم نوآوری و مدیریت و هم رسانی تقاضا و عرضه فناوری در صنعت آب و برق کشور منعقد شد.

 

 

نیروگاهیان

ترویج و توسعه فرهنگ نوآوری در حوزه های مرتبط با صنعت آب و برق، فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه فناوری و زیست بوم نوآوری صنعت آب و برق کشور، ارتقاء نقش نوآوران و کارآفرینان حوزه‌های صنعت آب و برق در توسعه و اعتلاء کشور، شناسایی و توانمندسازی واحدهای فناور و دانش بنیان فعال در حوزه صنعت آب و برق در سطح کشور، جهت دهی تسهیلات و حمایت از فعالیت‌های مرتبط با ایجاد اشتغال پایدارمبتنی بر رویکرد نوآوری باز در صنعت آب و برق با هدف پوشش نیازهای داخلی و صادرات به بازارهای هدف،تامین منابع مالی و پوشش ریسک تجاری سازی طرح های نوآورانه، توسعه کسب و کارهای نوآورانه و فناورانه در حوزه آب و برق، تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه و کاربردی کردن نتایج تحقیقات در صنعت آب و برق با تجمیع تقاضا و بازارسازی محصولات نوآورانه در بستر فن بازار تخصصی نیرو از اهداف این تفاهم نامه است.
این تفاهم  در ۹ ماده به امضاء طرفین رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=116818
  • نویسنده : هدی فکری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.