6

تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری با سازمان جهاد کشاورزی در زمینه مصرف بهینه برق

  • کد خبر : 23735
  • 16 اردیبهشت 1399 - 13:27
تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری با سازمان جهاد کشاورزی در زمینه مصرف بهینه برق
براساس تفاهم نامه همكاري شركت توزيع برق چهارمحال وبختياري با سازمان جهاد كشاورزي در ازاي 4 ساعت صرفه جويي كشاورزان در مصرف برق ، از 20 ساعت برق رايگان در شبانه روز برخوردار خواهند بود.

با هدف بهره وری مناسب از برق کشاورزی تفاهم نامه ی همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری ، به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری با هدف بهره وری مناسب از برق کشاورزی و ضرورت مدیریت مصرف ، تفاهم نامه همکاری بین این شرکت با سازمان جهاد کشاورزی به امضاء رسید که براساس آن در ازای ۴ ساعت صرفه جویی کشاورزان در مصرف برق ، از ۲۰ ساعت برق رایگان در شبانه روز برخوردار خواهند بود.
مهندس مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه سهم مصرف برق کشاورزی در استان ۳۸در صد می باشد ، گفت : در راستای کاهش پیک بار مصرف برق ، برنامه های تشویقی این شرکت در بخش های مختلف بویژه در حوزه کشاورزی ، آغاز شده است و مشترکین کشاورزی می توانند با مراجعه به امور برق شهرستان محل سکونت خود و امضاء تفاهم نامه از مزایای این طرح ها برخوردار گردند.
ایشان در ادامه افزود پیش بینی می کنیم که از تعداد ۶۹۰۰ مشترک برق حوزه کشاورزی ، اکثریت در طرح های مدیریت مصرف ، مشارکت خواهند کرد و عدم رعایت سهمیه مدیریت مصرف برق دراستان ، به ناچار اعمال خاموشی های اضطراری مطرح خواهد شد.

نیروگاهیان

دکتر غریب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با استقبال از برنامه های تشویقی شرکت توزیع برق در حوزه کشاورزی تشریح کرد: این برنامه ها دارای ظرفیت بسیار خوبی است که هم منافع ملی دارد و هم برای کشاوزران سودمند است وازجهتی نیز اسباب آرامش در جامعه در زمان پیک بار مصرف برق خواهد بود .
وی در ادامه ازهمه کشاورزان دعوت کرد که برای بهره مندی از مزایای این طرح ها به شرکت توزیع برق مراجعه و نسبت به امضای تفاهم نامه ، اقدام کنند.
گفتنی است در پایان این نشست ؛ برق رسانی به چند پروژه بزرگ سازمان جهاد کشاورزی در سطح استان مورد بررسی وتحلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23735

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.