1

تقدیر مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان از همراهی مشترکین در عبور موفق از پیک تابستان

  • کد خبر : 87157
  • 14 مهر 1401 - 12:34
تقدیر مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان از همراهی مشترکین در عبور موفق از پیک تابستان
محمود دشت بزرگ اظهار كرد: همانند سال قبل با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در دو بخش افزايش ظرفيت و مديريت شبكه و همراهي مشتركين در مديريت مصرف، تابستان 1401 نيز بدون خاموشي پشت سر گذاشته شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه از پیک مصرف سال ۱۴۰۱ موفق و بدون خاموشی عبور کرده ایم، گفت: از همه مشترکین به ویژه همراهی صنایع در گذر از پیک سال جاری تقدیر و تشکر می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، محمود دشت بزرگ اظهار کرد: همانند سال قبل با برنامه ریزی های صورت گرفته در دو بخش افزایش ظرفیت و مدیریت شبکه و همراهی مشترکین در مدیریت مصرف، تابستان ۱۴۰۱ نیز بدون خاموشی پشت سر گذاشته شد.
وی با بیان اینکه به دلیل حاکم بودن دمای ۵۰ درجه و بالاتر (۵۵ درجه) در بیشتر روزهای تابستان مدیریت شبکه سخت و رکوردهای تاریخی در مدیریت مصرف ثبت شده است، تصریح کرد: در طول این مدت چندین بار از پیک مصرف سال های قبل عبور کردیم و رکورد مصرف ۸۸۰۶ مگاوات نیز به ثبت رسید.
دشت بزرگ بیان کرد: مدیریت شبکه ای که در بیشتر ایام فصل گرم پربار است به همراه گرما و رطوبت هوا که در برخی از روزها با گرد و غبار و طوفان مونسون نیز همراه بوده تنها با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت برق و تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه میسر بوده است.

 

 

نیروگاهیان

وی با تقدیر و تشکر از همراهی مشترکین در همه سطوح برای مدیریت مصرف برق، گفت: کار ارزشمندی که امسال صورت گرفت و باعث شد عبور موفقی از تابستان داشته باشیم، مسئولیت پذیری مردم و صنایع در مدیریت مصرف و رعایت کردن میزان مصرف برق ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر بوده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تاکید کرد: الگوی موفق تلاش کارکنان صنعت برق و همراهی مشترکین باعث شد به غیر از ساعت های کوتاهی که نقاطی از شبکه به علت حادثه ناشی از شرایط آب و هوایی دچار خاموشی شد، شبکه در پایداری کامل باشد.
دشت بزرگ با تشکر از رسانه ها برای همراهی با صنعت برق و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف برق، اضافه کرد: پایداری شبکه برق در بخش خانگی و چرخیدن چرخ صنایع در تابستان ۱۴۰۱ با آن گرمای بی سابقه، نتیجه یک کار هماهنگ و برنامه ریزی منسجم بوده که به ثمر نشسته است.
شرکت برق منطقه ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=87157
  • نویسنده : مرتضي آژند
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه خبري توانير

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.