1

تقدیر از برگزیدگان صنعت آب و برق در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

  • کد خبر : 92759
  • 28 آذر 1401 - 21:37
تقدیر از برگزیدگان صنعت آب و برق در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو
طی نشستی از برگزیدگان صنعت آب و برق که شامل شرکت برتر، پروژه برتر و شرکت دانش بنیان برتر و نیز از نوآوران و فناوران صنعت آب و برق،  توسط معاون وزیر، کارگر نجفی،  تقدیر به عمل آمد.

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با حضور شرکت‌های مادر تخصصی، شرکت‌های زیرمجموعه و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت آب و برق از ۲۷ لغایت ۲۹ آذرماه در پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، برنامه‌های این جشنواره با حضور متخصصان و صنعتگران آب و برق با برنامه‌های متعدد و متنوعی چون، نمایشگاه محصولات صنعت آب و برق، رونمایی از طرح‌های پیشران وزارت نیرو، رونمایی از شبکه متخصصان صنعت آب و برق، نشست‌های حضوری و تخصصی و برگزرای کارگاه‌های مجازی برای علاقه‌مندان به مدت سه روز در محل پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است.
این گزارش می‌افزاید، طی نشستی از برگزیدگان صنعت آب و برق که شامل شرکت برتر، پروژه برتر و شرکت دانش بنیان برتر و نیز از نوآوران و فناوران صنعت آب و برق،  توسط معاون وزیر، کارگر نجفی،  تقدیر به عمل آمد.

 

 

نیروگاهیان

بنابراین گزارش، شرکت‌ها‌ی آب منطقه‌ای خراسان رضوی و آب و برق خوزستان به عنوان شرکت‌های برتر که به ترتیب با رتبه یک و دو تقدیر به عمل آمد. همچنین از شرکت توسعه آب و نیروی ایران برای پروژه برتر با عنوان بومی سازی تجهیزات سه حسگر سنجش کیفیت آب در اعماق مختلف مخازن سدها (CTD) و شرکت آب منطقه‌ای تهران، به عنوان پروژه دوم (با عنوان راهکارهای جلوگیری از ورود آبزیان مخازن سدها به تونل‌های انتقال آب و تست سیستم پایلوت برای انتخاب گزینه‌ برتر مطالعه موردی سد لار) و از شرکت دانش بنیان پردازش سیر آفاق با عنوان پروژه اندازه گیری بار رسوبات معلق در رودخانه مبتنی بر نورسنجی تقدیر شد.
شایان ذکر است، شرکت‌های مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، تهران، البرز، خراسان رضوی، سمنان، آب و برق خوزستان با به نمایش گذاشتن نزدیک به ۵۰ پروژه تولیدی خود، در این نمایشگاه شرکت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92759
  • نویسنده : نرگس ناظمی‌نیا
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.