2
از سوی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا صورت گرفت

تقدیر از مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای تهران و البرز برای مدیریت بحران سیلاب رودخانه کرج

  • کد خبر : 107430
  • 19 تیر 1402 - 23:31
تقدیر از مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای تهران و البرز برای مدیریت بحران سیلاب رودخانه کرج
محمد جوانبخت، معاون آب و آبفای وزیر نیرو، در پنجاه و نهمین نشست مدیران عامل که در سالن خلیج فارس شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، به پاس خدمات بهزاد پارسا و داوود نجفیان مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای تهران و البرز در تأمین آب شرب کلان دو استان و خدمت به صنعت آب کشور، با اهدای لوح، تقدیر به عمل آورد.

محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیر‌عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارائه لوح تقدیر از مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای البرز در راستای تامین پایدار آب شرب کلان و خدمت به صنعت آب کشور تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شبکه خبری آب ایران، محمد جوانبخت، معاون آب و آبفای وزیر نیرو، در پنجاه و نهمین نشست مدیران عامل که در سالن خلیج فارس شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، به پاس خدمات بهزاد پارسا و داوود نجفیان مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای تهران و البرز در تأمین آب شرب کلان دو استان و خدمت به صنعت آب کشور، با اهدای لوح، تقدیر به عمل آورد.

در تقدیرنامه معاون وزیر نیرو آمده است: باورمندی به تقدس خدمت به مردم شریف ایران زمین، شالوده و اساس خدمتگذاری ماندگار و موثر است. عرصه پویا و فعال صنعت آب کشور، مدیون تلاش اثرگذار و متعهدانه متخصصانی چون شماست که در راه اعتلای آرمان‌های والای انقلاب و خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نیستند. حسن تدبیر و اهتمام مجدانه و مساعی ارزشمند شما طی سال‌ها خدمت در بخش مدیریت آب کشور و فعالیت متعهدانه در راه دستیابی به رضایت مردم، برگ‌های پر افتخار و زرینی را در کارنامه اقدامات و خدمات جنابعالی رقم می‌زند.

 

بیشتر بخوانید

 

 

نیروگاهیان

با تقدیر از فعالیت‌های جهادی و شبانه‌روزی قابل تحسین شما در تأمین آب شرب استان البرز و خدمت به صنعت آب کشور از پروردگار متعال برای جنابعالی سلامتی و سربلندی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زمامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواهانم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=107430
  • نویسنده : نرگس ناظمی‌نیا
  • ارسال توسط :
  • منبع : شبکه خبری آب ایران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.