4

تقدیر از پژوهشگران نیروگاه زرند

  • کد خبر : 10866
  • 25 آذر 1398 - 13:02
تقدیر از پژوهشگران نیروگاه زرند

جشنواره پژوهش و فناوری های وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، مدیران ارشد این وزارت و مدیران و پژوهشگران صنعت آب و برق در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان، جشنواره پژوهش و فناوری های وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، مدیران ارشد این وزارت و مدیران و پژوهشگران صنعت آب […]

جشنواره پژوهش و فناوری های وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، مدیران ارشد این وزارت و مدیران و پژوهشگران صنعت آب و برق در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان، جشنواره پژوهش و فناوری های وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، مدیران ارشد این وزارت و مدیران و پژوهشگران صنعت آب و برق در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زرند، درحاشیه این جشنواره که با نمایشگاه دستاوردهای حوزه تحقیقات و ساخت داخل صنعت برق همراه بود، آقایان ایرج امیری، سرپرست شرکت مدیریت تولید برق زرند (۳ پروژه) ، محمدرضا ترکزاده مدیر امور شیمی (۳پروژه و یک مقاله ) و علی جهانیان رئیس اداره شیفت بهره برداری(پروژه ساخت صوت بلاور صوتی که ثبت اختراع شده است) با حضور در این جشنواره و ارائه نتایج فعالیت های پژوهشی و فنی خود، از سوی عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی، با اهدا لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

در متن لوح آمده است:

نظر به این که با روند فعالانه، هوشیارانه و سامانمند برای کشف، تعبیر و بازنگری پدیده ها، رخدادها و فرضیه ها، هوشمندانه به راهکارهای علمی و فناوری های علمی دست یافته اید، به پاس این موفقیت و پیروزی، این لوح تقدیر، تقدیم حضور ارجمند شما می گردد. امید است در سایه الطاف حضرت حق، با نوآوری، نواندیشی، ابتکار و ابداع، همواره پیوند عمیق و وثیق با خلاقیت و شکوفایی داشته باشید و به قلل رفیع دانایی و توانایی دست یابید.

گفتنی است نمایشگاه تجهیزات و کالاهای ساخته شده از سوی سازندگان داخلی، در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر ماه به مدت ۲ روز در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10866

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.