4

تقدیر از پژوهشگران نیروگاه شهید رجایی قزوین

  • کد خبر : 11325
  • 28 آذر 1398 - 13:25
تقدیر از پژوهشگران نیروگاه شهید رجایی قزوین

در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، از کارشناسان پژوهشگر نیروگاه شهیدرجایی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار ابتکار از قزوین؛ در جشنواره پژوهش و فناوری های وزارت نیرو که با نمایشگاه دستاوردهای حوزه تحقیقات و ساخت داخل صنعت برق همراه بود، عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری […]

در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، از کارشناسان پژوهشگر نیروگاه شهیدرجایی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار ابتکار از قزوین؛ در جشنواره پژوهش و فناوری های وزارت نیرو که با نمایشگاه دستاوردهای حوزه تحقیقات و ساخت داخل صنعت برق همراه بود، عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با اهدای لوح سپاس، از ۴تن از کارشناسان این نیروگاه به دلیل انجام فعالیت های پژوهشی در حوزه صنعت برق، تقدیر کرد.
محمدرضا پژوهش، مجتبی مشایخی، حامد گرجی و رضا پورشیخ، ۴تن از متخصصان نیروگاه شهیدرجایی هستند که توانستند با حضور در این جشنواره و ارائه نتایج فعالیت های پژوهشی و فنی خود، از سوی معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، لوح تقدیر دریافت کنند.
مراسم افتتاح جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو، مدیران ارشد این وزارت و مدیران و متخصصان صنعت آب و برق برگزار شد.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11325

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.