4

تقدیر استاندار آذربایجان غربی از عملکرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

  • کد خبر : 122873
  • 29 بهمن 1402 - 14:07
تقدیر استاندار آذربایجان غربی از عملکرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
با توجه به عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای برنامه‌ها و تحقق اولویت‌های دولت مردمی در رفع محرومیت و آبادانی استان محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از مهندس طاهر کیامهر به عنوان مدیر دستگاه اجرایی فعال در این زمینه تقدیر به عمل آورد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با توجه به عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای برنامه‌ها و تحقق اولویت‌های دولت مردمی در رفع محرومیت و آبادانی استان محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از مهندس طاهر کیامهر به عنوان مدیر دستگاه اجرایی فعال در این زمینه تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است در بخشی از لوح تقدیر استاندار خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمده است؛ پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث ماندگار امام راحل عظیم الشان و شهدای والا مقام، مرهون کار، تلاش و مجاهدت خدمتگزاران صدیقی است که با پشتکار و نیت خالصانه، توان فکری و عملی خود را در این راه به خدمت گرفته‌اند.

اکنون در سومین سال استقرار دولت مردمی با همت والا و تلاش مجدانه همه ارکان توسعه و پیشرفت؛ آذربایجان غربی بر مدار آبادانی و سازندگی قرار گرفته است لذا از جناب عالی و تمامی مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه، در اجرای برنامه‌های تدوینی دولت مردمی برای رفع محرومیت، آبادانی، کار و تلاش جهادی توام با مردمداری و عدالت محموری که منجر به ارتقای شاخص‌های توسعه در استان شده است قدردانی می‌نمایم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122873

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.