3
پیام تبریک وزیر نیرو به مناسبت روز

تلاشگران صنعت آب و برق قهرمانان جنگ تمام عیار اقتصادی هستند

  • کد خبر : 43888
  • 05 اسفند 1399 - 17:45
تلاشگران صنعت آب و برق قهرمانان جنگ تمام عیار اقتصادی هستند
متن پیام رضا اردکانیان وزیر نیرو را مشاهده کنید.

وزیر نیرو در پیامی به مناسبت ۵ اسفندماه – روز “مهندس” – با تبریک این روز به تمام مهندسان خانواده بزرگ صنعت آب و برق در سراسر کشور، این تلاشگران را قهرمانان بلامنازع جنگ تمام عیار اقتصادی خواند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن پیام رضا اردکانیان وزیر نیرو به شرح زیر است:
«مهندسان تلاشگر صنعت آب و برق
پیشرفت، عمران و آبادانی میهن عزیزمان ایران اسلامی، در سایه تلاش مردان و زنان خستگی ناپذیری است که با عزمی راسخ و همتی بی‌مانند، محرومیت را  از چهره هم‌وطنانمان در دوردست‌ترین نقاط کشور زدوده‌اند و امید به آینده‌ای پر عزت و افتخار را در دل‌های آنان زنده کرده‌اند.
در این میان، تلاش شما همکاران متخصص و متعهد در صنعت آب و برق که به حق، قهرمانان بلامنازع جنگ تمام عیار اقتصادی هستید که از سوی دشمنان این مرز و بوم به ملت و کشورمان تحمیل شده‌است و چون کوهی استوار در برابر ناهمواری‌ها و ناملایمات ایستاده‌اید تا لبان تشنه‌ای را سیراب نموده یا چراغی بر خانه‌ای بیافروزید، نشان از عشق بی‌پایان شما به کشور و ملت فهیم و قدرشناس و ایمان راسخ به خداوند متعال دارد.
این مسیر پرفراز و نشیب ادامه خواهد داشت، اما نیروی دانش، ایمان و اراده همواره ما را یاری خواهد داد تا گام‌های استوارتری در راه خدمت به مردم حق‌شناس، توسعه پایدار کشور و رضایت خداوند متعال برداریم و گوشه‌ای از استقامت و وفاداری ملت سرافرازمان را جبران کنیم و نور امید به نظام سربلند جمهوری اسلامی را در دل آنان افروخته‌تر سازیم.
روز مهندس را حضور همه شما همکاران دلسوز و سختکوش تبریک گفته، دست یاریتان را به گرمی می‌فشارم و از خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون آرزومندم.»
رضا اردکانیان
وزیر نیرو

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43888
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.