6

تلاش برای کاهش استرس در بین کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

  • کد خبر : 10730
  • 24 آذر 1398 - 12:26
تلاش برای کاهش استرس در بین کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

دوره آموزشی ارتقای سلامت روان و مدیریت استرس با هدف کاهش استرس در بین کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، کار با شبکه های توزیع نیروی برق مخاطرات خود را دارد؛ یکی از مخاطرات صنعت برق، استرس […]

دوره آموزشی ارتقای سلامت روان و مدیریت استرس با هدف کاهش استرس در بین کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، کار با شبکه های توزیع نیروی برق مخاطرات خود را دارد؛ یکی از مخاطرات صنعت برق، استرس یا فشار روانی موجود در مشاغل این صنعت است؛ استرس پدیده ای طبیعی است.

افزایش استرس در محیط های کاری که به دقت بیشتری نیاز دارد گاهی بیشتر از سایر محیط های شغلی است با این حال توجه به حفظ ایمنی کارکنان در صدر اهداف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی قرار دارد.

دوره آموزشی مدیریت استرس با حضور دکتر هاشم زاده از اساتید دانشگاه برای کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

در این دوره آموزشی مباحث مرتبط با استرس، راهبردهای مقابله با استرس، تاثیر استرس بر بدن و مدیریت استرس به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10730

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.