2
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تلاش برای اتصال شبکه برق مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف سنگین

  • کد خبر : 94375
  • 20 دی 1401 - 20:40
تلاش برای اتصال شبکه برق مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف سنگین
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر‌احمد با بیان اینکه از بامداد امروز گزارش قطع در فیدرهای مارگون، کاکان، یاسوج 2 و 3، ارم، گلستان، شرکت گاز 1و 2، بلهزار و چنارستان در شهرستان بویراحمد دریافت شده است، تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی در حال بررسی به منظور رفع ایرادات در اسرع وقت هستند.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر‌احمد از آماده باش و اعزام تیم‌های عملیاتی از سراسر استان به مناطق دچار قطع برق این استان خبر داد و گفت: در حال رایزنی با اداره راهداری به منظور بازگشایی راه‌های ارتباطی و اعزام تیم‌های عملیاتی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جمال معتمدی‌زاده” مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر‌احمد گفت: در پی بارش سنگین برف در مناطق سردسیری استان و بر اساس اطلاعات دریافتی از دیسپاچینگ شرکت مبنی بر قطع برق در فیدر‌های شهری و روستایی، تیم های عملیاتی که در آماده باش کامل به سر می‌برند در حال رفع عیب و اتصال شبکه برق مناطق مختلف هستند.

وی یادآور شد: این مناطق به علت شکستگی شاخه درختان در معابر و یا مجاورت با شبکه‌های برق دچار تخریب پایه‌های برق و یا پارگی سیم‌های شبکه شده‌اند.

 

 

نیروگاهیان

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر‌احمد با بیان اینکه از بامداد امروز گزارش قطع در فیدرهای مارگون، کاکان، یاسوج ۲ و ۳، ارم، گلستان، شرکت گاز ۱و ۲، بلهزار و چنارستان در شهرستان بویراحمد دریافت شده است، تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی در حال بررسی به منظور رفع ایرادات در اسرع وقت هستند.

وی در خصوص وضعیت برق روستایی استان نیز عنوان کرد: در اکثر فیدرهای روستایی شبکه برقدار است، اما تا این لحظه در روستاهای بخش لوداب و نقاره‌خانه(چیتاب) به علت بارش سنگین برف و بوران و مسدود شدن راه‌های ارتباطی و همچنین شکستن پایه‌های فشار متوسط در حال رایزنی به منظور بازگشایی راه‌های ارتباطی و اعزام تیم‌‌های عملیاتی هستیم تا مردم این مناطق نیز از برق پایدار بهره‌مند شوند.

معتمدی‌زاده ابراز امیدواری کرد با توجه به اعزام تیم‌های عملیاتی از شهرستان‌های گرمسیری گچساران، تا قبل از ساعات پایانی امروز تمام مناطق شهری از برق پایدار بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=94375
  • نویسنده : مریم حاج‌نوروز نظری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.