4

تلاش برای تامین گاز نیروگاه برق زرند

  • کد خبر : 15639
  • 04 بهمن 1398 - 10:16
تلاش برای تامین گاز نیروگاه برق زرند

معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی کشور گفت: تامین گاز نیروگاه تولید برق زرند می‌تواند کمک بسیار خوبی برای تولید بیشتر برق در این واحد نیروگاهی باشد.   بیشتر بخوانید رکورد شکنی تولید در نیروگاه برق زرند نیروگاه زرند کرمان به شبکه سراسری برق متصل شد   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری […]

معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی کشور گفت: تامین گاز نیروگاه تولید برق زرند می‌تواند کمک بسیار خوبی برای تولید بیشتر برق در این واحد نیروگاهی باشد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالرسول پیشاهنگ ،معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی کشور در سفر به شهرستان زرند برای تودیع و معارفه مدیر نیروگاه تولید برق زرند با تقدیر از مدیریت و کارکنان نیروگاه برق ضمن بیان این نکته که کاهش مصرف آب مهمترین مسئله و تکلیف مجمع برای نیروگاه زرند است، گفت: کارکنان این نیروگاه با توجه به گذشته خود نشان داده اند که با همت و توان داخلی توانسته اند مشکلات را پشت سر گذاشته و در تولید پایدار برق مثمر ثمر باشند.

پیشاهنگ افزود: تولید برق در این نیروگاه منشا خیر و برکت زیادی برای کشور بوده و تامین گاز آن هم می‌تواند کمک بسیار خوبی برای تولید بیشتر برق در این واحد نیروگاهی باشد.

علی صادق زاده فرماندار زرند هم گفت: شهرستان زرند دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های صنعتی و معدنی بسیار بالایی است و به شهری مستعد برای سرمایه گذاری‌های بزرگ و بی نظیر تبدیل شده است و مانند کشوری کوچک که همه ظرفیت‌ها را دارد.

فرماندار زرندبه تولید مرغوب‌ترین محصول استراتژیک پسته، تولیدی کشاورزان زرندی در دنیا اشاره کرد و افزود: در سال جاری با برداشت بیش از ۲۰ هزار تن محصول پسته به گردش مالی بالای ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسیده ایم.

علی صادق زاده ایجاد چرخه کامل فولاد در شهرستان زرند را توسعه صنعتی و معدنی منحصر بفرد در کشور دانست و بیان داشت: تا پایان سال جاری شاهد تولید شمش فولاد از مجتمع فولاد زرند ایرانیان با ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تنی خواهیم بود که در حال حاضر ساخت این مجتمع تولیدی صنعتی و معدنی پیشرفت کاری ۹۵ درصدی داشته است.

فرماندار زرند اشتغالزایی بالای ۵ هزار نفر در این مجتمع بزرگ فولادی را یادآورشد و گفت: با راه اندازی این مجتمع بی نظیر بیش از ۵ هزار میلیون تن ظرفیت باری خواهیم داشت که با توسعه بخش ریلی و خطوط راه آهن و ساخت ایستگاه‌های متعدد با مشارکت بخش خصوصی تحول بزرگی در شهرستان در بخش معدن نیز ایجاد کرده ایم.

او به تامین آب صنایع فولادی از طریق سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی در ایجاد شبکه بزرگ فاضلاب و تصفیه آب شهر زرند اشاره کرد و افزود: در بحث کاهش آلایندگی و رفع بوی نامطبوع حاصل از کارخانجات کک سازی نیز سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش سی دی کیو شده است.

صادق زاده از برق به عنوان یک زیر ساخت مهم برای پیشرفت در جوامع امروزی نام برد و گفت: شرکت مدیریت تولید برق زرند را می‌توان با سر پا نگه داشتن نیروگاه‌های تحت پوشش با حداکثر توان و تولید دانست.

فرماندار زرند با تقدیر از مجموعه متخصصین و کارکنان توانمند نیروگاه توانیرگفت: با توجه به افزایش واحد‌های صنعتی و تولیدی که یکی از شاخصه‌های پیشرفت می‌باشد، نیاز شدیدی به برق احساس می‌گردد که تامین آن فقط در صورت احداث نیروگاه‌های جدید میسر خواهد بود.

علی صادق زاده در این مراسم از تلاش‌های سام ایزدی مدیر سابق نیروگاه تقدیر و برای ایرج امیری مدیر جدید نیروگاه تولید برق زرند و مجموعه کارکنان آن آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15639

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.