3
تعمیرات غیرمترقبه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد:

تلاش بی وقفه برای حفظ آمادگی نیروگاه شهید رجایی قزوین در پیک تابستان

  • کد خبر : 80612
  • 12 تیر 1401 - 10:40
تلاش بی وقفه برای حفظ آمادگی نیروگاه شهید رجایی قزوین در پیک تابستان
در پی بروز اشکال در سیستم خنک کاری توربین واحد شماره 5 گازی این نیروگاه، متخصصان تعمیرات با شناسایی ایراد وارده، بلافاصله اقدام به عمل نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن توانستند این واحد را به شبکه سراسری تولید، بازگردانند.

متخصصان نیروگاه شهید رجایی، با تلاش بی وقفه خود، واحد ۵ گازی این نیروگاه را که دچار اشکال شده بود به مدار تولید، بازگرداندند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در پی بروز اشکال در سیستم خنک کاری توربین واحد شماره ۵ گازی این نیروگاه، متخصصان تعمیرات با شناسایی ایراد وارده، بلافاصله اقدام به عمل نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن توانستند این واحد را به شبکه سراسری تولید، بازگردانند.

 

 

نیروگاهیان

در این حادثه که نیمه شب گذشته رخ داد، متخصصان تعمیرات نیروگاه سیکل ترکیبی بلافاصله فراخوان شدند و بدون وقفه تا بعد از ظهر همین روز، نسبت به انجام تعمیرات و رفع اشکال اقدام نمودند که سرانجام این واحد، دقایقی پس از پایان تعمیرات، به مدار تولید، بازگشت.

نیاز مبرم به انرژی الکتریکی به ویژه در ایام تابستان و افزایش دمای هوا در روزهای اخیر، از دلایل آمادگی نیروگاه شهید رجایی همراه با دیگر نیروگاه های کشور در این روزها است، به طوری که آمادگی تولید و رفع محدودیت های آن، همواره از سوی متخصصان صنعت تولید برق در نیروگاه ها رصد می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=80612
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.