3

تلاش رژیم صهیونیستی برای بی ثباتی در جامعه ناکام ماند

  • کد خبر : 123796
  • 08 اسفند 1402 - 14:53
تلاش رژیم صهیونیستی برای بی ثباتی در جامعه ناکام ماند
 در رابطه با حمله تروریستی به خطوط انتقال گاز گفت: اقدامی که توسط رژیم صهیونیستی انجام گرفت برای بی ثباتی در جامعه بود که خوشبختانه ناکام ماند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار مهر در رابطه با حمله تروریستی به خطوط انتقال گاز گفت: اقدامی که توسط رژیم صهیونیستی انجام گرفت برای بی ثباتی در جامعه بود که خوشبختانه ناکام ماند.

وی ادامه داد: دشمنان هر امکانی برایشان فراهم شود برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کنند که بسیار تأثیر گذار نیست و راهی که انتخاب کرده‌اند برای ایجاد نارضایتی مردم بوده است در حالی که مردم حرف خود را در راهپیمایی‌ها و تظاهرات و مناسبت‌های مختلف می‌زنند و این تلاش‌ها چیزی جز آبروریزی برای رژیم صهیونیستی به همراه ندارد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: زمانیکه خطوط اصلی مورد هدف قرار گرفته‌اند می‌تواند مشکل ساز باشد اما کشور آماده‌تر از آن است که این تلاش‌ها مشکلی را در کشور به وجود بیاورد و هر اتفاقی بیفتد دستگاه‌های مربوطه آن را رفع و رجوع می‌کنند.

وی در خاتمه اضافه کرد: وزارت نفت در سریع‌ترین زمان ممکن خطوط را ترمیم کرد و خوشبختانه مشکلی برای مردم ایجاد نشد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123796

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.