6

تلاش پایدار و بی وقفه کارکنان بهره برداری نیروگاه بخار در بازگشت دوباره ۲۵۰ مگاوات به مدار تولید

  • کد خبر : 94625
  • 24 دی 1401 - 15:29
تلاش پایدار و بی وقفه کارکنان بهره برداری نیروگاه بخار در بازگشت دوباره ۲۵۰ مگاوات به مدار تولید
به جهت اقدام به موقع و سریع عزیزان بهره برداری نیروگاه بخار در راه اندازی این واحد و به دلیل تلاش گسترده این همکاران خوبم در پاسخ به نیاز شبکه تولید، از مدیر محترم بهره برداری نیروگاه بخار جناب آقای مهندس سهیل رحیمی و تمامی کارشناسان و متخصصان حوزه بهره برداری تقدیر و تشکر می نمایم.

در شرایطی که فعالیت نیروگاه ها برای پایداری و تنظیم ولتاژ شبکه سراسری، نیازی ضروری است، واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره یک به دلیل شدت ایرادهای وارده ناشی از مصرف مازوت در ناحیه ایر هیترهای بویلر، از مدار تولید خارج شد. این در حالی بود که ۲ واحد دیگر نیروگاه بخار مطابق فهرست برنامه ریزی شده، تحت تعمیرات قرار داشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی مدیریت تولید برق شهید رجایی، عدم تولید همزمان از سوی ۳ واحد، حفظ، پایداری و صیانت از تک واحد شماره ۴ را دوچندان می کرد. در این شرایط و پس از ۶ روز تلاش شبانه روزی، تیم بهره برداری با دقت مضاعف و هوشیاری کامل، اقدام به بازگشت دوباره این واحد به مدار تولید نمودند که بسیار شایسته تقدیر است. چرا که کارکنان بهره برداری توانستند با این عمل قابل تحسین خود، همچون گذشته، نیروگاه شهید رجایی را آماده تولید برق و خدمت رسان به هم میهنان شریفمان معرفی نمایند.

 

 

نیروگاهیان

لذا به جهت اقدام به موقع و سریع عزیزان بهره برداری نیروگاه بخار در راه اندازی این واحد و به دلیل تلاش گسترده این همکاران خوبم در پاسخ به نیاز شبکه تولید، از مدیر محترم بهره برداری نیروگاه بخار جناب آقای مهندس سهیل رحیمی و تمامی کارشناسان و متخصصان حوزه بهره برداری تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=94625
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی مدیریت تولید برق شهید رجایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.