1
معاون شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خبر داد؛

تلاش گروه‌های عملیاتی برای پایداری شبکه شهرک سجادیه

  • کد خبر : 132786
  • 16 خرداد 1403 - 9:29
تلاش گروه‌های عملیاتی برای پایداری شبکه شهرک سجادیه
اسماعیل طاهری معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق  بیان داشت

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری موج هرمزگان ، اسماعیل طاهری معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق  بیان داشت: بر اثر برخورد یک خودرو حدود ساعت ۶ صبح روز ۱۴ خردادماه، دو پایه برق کاملا سقوط کرد و با کشیدگی کابل شبکه و سقوط ترانس‌ها دو پایه دیگر نیز آسیب دید، این در حالی است که با قطع برق تلاش همکاران ما از همان ساعت‌های اولیه برای برقراری برق و وصل مجدد آغاز گردید.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: برق شبکه تا ساعاتی دیگر مجددا وصل شود و افزود: همکاران در گروه‌های عملیاتی با بهره‌گیری از دو دستگاه جرثقیل و استفاده از بالابر و امکانات و تجهیزات کامل پای کار هستند و تقریبا ۸۰ درصد عملیات ترمیم شبکه را به پیش برده اند و به همین میزان هم مشترکان برقدار شده اند.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیارد ریال در این حادثه خسارت مالی بر جای مانده است از صبر و حوصله شهروندان و مشترکان تقدیر کرد و گفت: ما همه ظرفیت‌های عملیاتی را بکار گرفتیم تا خللی در پایداری شبکه برق در ناحیه دو بندرعباس و نواحی همجوار بروز نکند، اکنون نیز عملیات ترمیم شبکه در بلوار امام حسین علیه السلام و شهرک سجادیه در حال انجام است.

این مقام مسئول ضمن عذرخواهی از شهروندان و مشترکان یادآور شد: علت زمان بر بودن عملیات بخاطر دومداره بودن خطوط برق در این ناحیه، آسیب دیدن ترانس ها، سقوط پایه‌ها و حجم بالای خسارت در حادثه است، ترمیم شبکه نیاز به حفاری و کارگذاری پایه برق جدید داشت و همکاران ما در گرمای خرداد هم اکنون این عملیات را به پیش می‌برند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132786

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.