5
تقدير از همه افرادي كه مانع از بروز خاموشي گسترده شدند؛

تلاش ۲۰ هزار نیروی عملیاتی برای پایدار نگه داشتن شبکه برق در مقابل سیل

  • کد خبر : 82289
  • 06 مرداد 1401 - 19:45
تلاش ۲۰ هزار نیروی عملیاتی برای پایدار نگه داشتن شبکه برق در مقابل سیل
به همين منظور معاون هماهنگي توزيع توانير با ارسال پيامي، از همه اكيپ‌هاي عملياتي و بهره‌برداري كه در سيل اخير مانع از بروز خاموشي گسترده شدند، تقدير كرد.

در سیل اخیر که در برخی از نقاط کشور جاری شد، بیش از ۲۰ هزار نفر از نیروهای عملیاتی برای پایدار نگه داشتن شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی به تلاش پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، به همین منظور معاون هماهنگی توزیع توانیر با ارسال پیامی، از همه اکیپ‌های عملیاتی و بهره‌برداری که در سیل اخیر مانع از بروز خاموشی گسترده شدند، تقدیر کرد.

در پیام حمیدرضا پیرپیران آمده است: با عنایت به اینکه در هفته جاری به دلیل پدیده جوی مونسون در اقصی نقاط کشور سیلاب گسترده‌ای جاری شده و علی‌رغم آسیب‌های وارده به شبکه‌های برقرسانی، استمرار تامین برق از پایداری مطلوبی برخوردار بوده است.

 

 

نیروگاهیان

بدینوسیله از تمامی عوامل عملیاتی و پشتیبانی و تدارکات، سیمبانان عزیز و غیور کشور، پیمانکاران خدوم، دستگاه‌های همکار و امدادگر و مدیران و کارشناسان محترم که با واکنش اضطراری مناسب و برنامه‌های پیش اقدامانه مانع بروز خسارات و خاموشی گسترده به هموطنان ارجمند شدند صمیمانه قدردانی می‌نمایم و از درگاه الهی برای همه تلاشگران ایثارگر صنعت برق سلامتی، بهروزی و استمرار توفیق خدمت خواستارم.

بر اساس این گزارش، سیل در روزهای اخیر بخش‌هایی از جنوب شرق کشور و حتی بخش‌هایی از تهران را درگیر کرد که در این زمینه همه بخش‌های عملیاتی و بهره برداری به طور کامل در حالت آماده باش قرار داشتند و در صورت بروز حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع عیوب شبکه، رفع خطرات شبکه برای جلوگیری از برق گرفتگی هموطنان و پیشگیری از خاموشی شبکه اقدام کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=82289
  • نویسنده : روح‌الله حمیدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.