3

تلف شدن ۶قطعه شترمرغ بالغ در پی قطع ناگهانی برق در اسفدن

  • کد خبر : 15406
  • 02 بهمن 1398 - 9:13
تلف شدن ۶قطعه شترمرغ بالغ در پی قطع ناگهانی برق در اسفدن

۶قطعه شترمرغ بالغ در مزرعه‌ای در شهر اسفدن در پی قطع ناگهانی برق تلف شدند.   بیشتر بخوانید قطع آب و برق مشترکین تا تلف شدن ۵۰۰۰ قطعه مرغ بر اثر بارش باران در گیلان مشکل کمبود برق بزرگترین واحد در حال ساخت تولید تخم مرغ کشور رفع شد   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری […]

۶قطعه شترمرغ بالغ در مزرعه‌ای در شهر اسفدن در پی قطع ناگهانی برق تلف شدند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر مزرعه شترمرغ شهر اسفدن خسارت وارده به این مزرعه شترمرغ در پی قطع ناگهانی برق را ۸۰میلیون تومان برآورد کرد.
قطبی افزود: قطع و وصل ناگهانی برق و خاموش شدن سیستم روشنایی مزرعه باعث ایجاد ترس و در نتیجه گریختن شترمرغ‌ها در محل نگهداری و برخورد آنها با دیواره‌های مزرعه شده که تعداد ۶قطعه شتر مرغ مولد تلف و تعدادی نیز دچار صدمات و جراحات جدی شده اند.
بنا به گفته اهالی شهر اسفدن قطعی مکرر برق در روز‌های اخیر تاکنون خساراتی به وسایل برقی منازل شهر اسفدن نیز وارد کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15406

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.