7

تماس تلفنی پامپئو با الکاظمی/ تمدید معافیت عراق برای واردات گاز و برق ایران

  • کد خبر : 23917
  • 18 اردیبهشت 1399 - 10:00
تماس تلفنی پامپئو با الکاظمی/ تمدید معافیت عراق برای واردات گاز و برق ایران
مایک پامپئو به الکاظمی اعلام کرد که طی ۱۲۰ روز، آمریکا تحریم‌هایی را بر عراق به دلیل واردات گاز و برق از ایران وارد نمی‌کند.

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا از تشکیل دولت جدید عراق به ریاست مصطفی الکاظمی، رئیس سابق دستگاه اطلاعات عراق استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از شفق نیوز، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که مایک پامپئو در تماسی تلفنی، به مصطفی الکاظمی برای کسب رای اعتماد پارلمان عراق تبریک گفت.

مایک پامپئو در این تماس به الکاظمی اعلام کرد که طی ۱۲۰ روز، آمریکا تحریم‌هایی را بر عراق به دلیل واردات گاز و برق از ایران وارد نمی‌کند.

نیروگاهیان

وزیر خارجه آمریکا گفت که این اقدام «با هدف نشان دادن تمایل ما جهت کمک به ایجاد شرایط مناسب به منظور موفقیت دولت وی است».

پامپئو و الکاظمی درخصوص راه‌های همکاری با یکدیگر جهت تحقق شکوفایی و امنیتی برای ملت عراق که شایسته آن هستند، گفتگو کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23917

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.