6

تمامی ایستگاه‌های فشار قوی برق گیلان برق‌دار است

  • کد خبر : 39195
  • 06 دی 1399 - 16:25
تمامی ایستگاه‌های فشار قوی برق گیلان برق‌دار است
"محمدرضا حسن‌زاده" گفت: به دلیل شرایط جوی نامساعد، بارش باران و برف را در استان گیلان شاهد بودیم که با آماده باش بودن گروه‌های عملیاتی و مشغول به‌کار بودن این گروه‌ها، خوشبختانه این بارش‌ها هیچ‌گونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نکردند و تمامی مشترکان برق گیلان برق‌دار هستند.

مدیر طرح مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در حال حاضر تمامی ایستگاه‌های فشار قوی برق گیلان برق‌دار و از پایداری کامل برخوردارند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدرضا حسن‌زاده” گفت: به دلیل شرایط جوی نامساعد، بارش باران و برف را در استان گیلان شاهد بودیم که با آماده باش بودن گروه‌های عملیاتی و مشغول به‌کار بودن این گروه‌ها، خوشبختانه این بارش‌ها هیچ‌گونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نکردند و تمامی مشترکان برق گیلان برق‌دار هستند.

وی افزود: با تلاش همکاران و پیمانکاران شرکت برق منطقه‌ای گیلان تمامی خطوط انتقال و فوق توزیع و تمامی ایستگاه‌های فشارقوی برق‌دار بوده و هیچ مشکلی در برق‌رسانی مشترکان از سوی برق منطقه‌ای گیلان وجود ندارد.

حسن‌زاده با اشاره به تجربه شرکت در مواجهه با چنین بارش‌هایی گفت: در بارش‌های اینچنینی به مانند سال‌های گذشته، تمامی اکیپ‌های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت در حالت آماده‌باش قرار دارند تا بتوانیم در صورت وقوع هرگونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39195
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.