1

تمامی واحدهای نیروگاه شهید سلیمانی در مدار تولید برق قرار دارند

  • کد خبر : 105729
  • 21 خرداد 1402 - 22:26
تمامی واحدهای نیروگاه شهید سلیمانی در مدار تولید برق قرار دارند
افشین عبداللهیان با اعلام این خبر، افزود: واحد شماره ۲ بخار نیروگاه که با توان نامی ۱۶۰ مگاوات به منظور انجام تعمیرات اساسی ژنراتور برای کسب آمادگی تولید برق پایدار در پیک تابستان از مدار تولید خارج شده بود، پس از انجام فعالیت‌های پیش‌بینی شده تعمیراتی دوباره به شبکه سراسری تولید برق پیوست.

معاون تعمیرات و نگهداری شرکت مدیریت تولید برق کرمان گفت: با پیوستن واحد شماره دو بخار نیروگاه شهید سلیمانی کرمان به شبکه سراسری، تمامی واحدهای این نیروگاه در مدار تولید هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، افشین عبداللهیان با اعلام این خبر، افزود: واحد شماره ۲ بخار نیروگاه که با توان نامی ۱۶۰ مگاوات به منظور انجام تعمیرات اساسی  ژنراتور برای کسب آمادگی تولید برق پایدار در پیک تابستان از مدار تولید خارج شده بود، پس از انجام فعالیت‌های پیش‌بینی شده تعمیراتی دوباره به شبکه سراسری تولید برق پیوست.

وی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در این دوره تعمیراتی، گفت: در مدت زمان خروج واحد  از مدار و به منظور آمادگی هرچه بیشتر، بازدید های سالیانه مربوط به بخش های توربین بخار، بویلرها، پمپ‌ها و الکتروموتورهای توان بالا، تجهزات جانبی، سیستم های الکتریک، کنترل و ابزاردقیق تم بای پاس کامل و دقیق انجام پذیرفت.

وی در خصوص سایر اقدامات انجام شده در مدت زمان تعمیرات این واحد، گفت: بازسازی، نصب مجدد شین‌های ژنراتور و تست‌های داخل سایت، بازدید از ژنراتور و سیستم تحریک، انجام انواع تست‌های الکتریکی حفاظت و تحریک از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این دوره از تعمیرات اساسی توسط متخصصان داخلی انجام شد و در نهایت این واحد با موفقیت در مدار تولید قرار گرفت.

 

 

نیروگاهیان

عبداللهیان خاطر نشان کرد: با پیوستن این واحد به شبکه سراسری، همه واحدهای نیروگاه با تمام توان در مدار تولید قرار گرفته اند و آماده خدمت رسانی در پیک تابستان پیش رو هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=105729
  • نویسنده : محمدحسین کاظم‌زاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.